جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرکز آموزشی درمانی ( بیمارستان ) شهدای خلیج‌فارس بوشهر در پی انتشار تصاویری از جسد متورم شده یک فوتی بر اثر قطعی برق در فضای مجازی، در جوابیه‌ای اعلام کرد: مدت زمان مشکل فنی پیش‌آمده در سردخانه این مرکز کوتاه بوده و تاثیر حادی بر پیکر متوفی نداشته است...
کد خبر: ۸۹۳۶۷
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰

فکرشهر: مرکز آموزشی درمانی ( بیمارستان ) شهدای خلیج‌فارس بوشهر در پی انتشار تصاویری از جسد متورم شده یک فوتی بر اثر قطعی برق در فضای مجازی، در جوابیه‌ای اعلام کرد: مدت زمان مشکل فنی پیش‌آمده در سردخانه این مرکز کوتاه بوده و تاثیر حادی بر پیکر متوفی نداشته است.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز دوشنبه به نقل از مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس، ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی، افزود: نگهداری پیکر جانباختگان همواره برای این مرکز از اهمیت بالایی برخوردار است و مدت زمان بروز مشکل فنی در سردخانه این مرکز در حدی نبوده‌است که تأثیر حادی بر نگهداری پیکر متوفی داشته باشد.

در این جوابیه آمده‌است: در ارتباط با مشکل به وجود آمده بررسی بیشتر انجام می‌شود و در صورت اثبات قصور، پیگیری و با متخلفان بدون هیچگونه مماشاتی برخورد می‌شود.

بیمارستان شهدای خلیج فراس بوشهر در این جوابیه آورده‌‍است: در زمان حاضر مشکل فنی پیش آمده حل شده‌است و هیچ نگرانی برای نگهداری متوفیان در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر وجود ندارد.

در این جوابیه اضافه شده‌است: بیمارستان شهدای خلیج فارس به عنوان مرکز ارجاعی بیماران کووید ۱۹ استان بوشهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با وجود همه سختی‌ها تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان به کار بسته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر