دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۳۷۳
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: یکی از مشکلات واحد‌های صنعتی به‌ویژه در روز‌های اخیر قطع برق است که  حل نشدن آن آسیب جدی به حوزه تولید و اشتغال وارد می‌کند.

 

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سید حسین حسینی در جلسه بررسی مشکلات قطعی برق در صنایع استان بوشهر که با حضور مدیران شرکت توزیع نیروی برق و نمایندگان واحد‌های صنعتی استان برگزار شد بیان کرد: با توجه به شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها»، رفع نشدن مشکلات واحد‌های صنعتی به ویژه در بخش تامین نیروی برق مورد نیاز، آسیب جدی به حوزه تولید و اشتغال وارد می‌کندکه لازم است همه برای رفع این مشکل همکاری کنند.
 
وی افزود: مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان برای جلوگیری از خسارت ناشی از قطع ناگهانی برق در صنایع تا جایی که امکان دارد زمان قطعی را در بخش صنایع استان کاهش دهند تا باعث بی انگیزگی فعالیت تولید کنندگان نشود.
 
مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز با اشاره به افزایش زود هنگام دما در استان که باعث بالارفتن مصرف برق در بخش‌های مختلف شده افزودند: این موضوع شبکه توزیع را با مشکل مواجه کرده است که ناچار باید در توزیع برق مدیریت و همه مشترکان حداکثر صرفه جویی در مصرف را پیش بگیرند تا مشکل برطرف شود.
 
آنان قول دادند که با صنایع استان در زمینه تامین برق همکاری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر