دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۳۸۹
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: دبیر جشنواره ملی تئاتر خانگی (نمایشخانه) گفت:۱۰۰ اثر نمایشی از ۱۹ استان به این جشنواره  ارسال شده است که در ۲ بخش حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای ارزیابی و آثار برگزیده معرفی می‌شوند.

 به گزارش فکرشهر، محمد مظفری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این دوره از جشنواره شاهد رشد ۳۰ درصدی شرکت کنندگان نسبت به دوره نخست در سال گذشته بوده ایم.

وی یادآورشد: اختتامیه دومین جشنواره ملی نمایشخانه روز ۱۱ خردادماه و به صورت ویدیو کنفرانس و به میزبانی استانداری بوشهر برگزار می‌شود.

مظفری اظهارداشت: کرونا، آیین‌های نوروزی و نمایش‌های آیینی و ایرانی از جمله موضوعات آثار نمایشی ارائه شده به جشنواره است.

وی بااشاره به صدور حکم  اعضای هیات داوران دومین دوره این جشنواره افزود:وحید لک نویسنده، بازیگر و از مدیران با سابقه تئاتر ایران، رضا بهارلو مدرس دانشگاه و بازیگر ، نویسنده و کارگردان تئاتر و فاتح باد پروا نویسنده، کارگردان و رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان به عنوان داوران دومین جشنواره تئاتر خانگی  که به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود انتخاب شدند.

دبیر دومین جشنواره ملی نمایشخانه گفت: جشنواره ملی نمایشخانه با همت سازمان مردم نهاد نیمدری سبز و با همراهی کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان بسیج هنرمندان، آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر برگزار شده‌ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر