جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۴۸۷
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: شفافیت تقویت کننده انتخاب اصلح توسط مردم است و افراد کارآمدتر و بهتری انتخاب خواهند شد.

به گزارش فکرشهر، محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قطعاً به هر میزان کاندیداها در ارائه برنامه خود شفاف‌تر و صادقانه تر با مردم سخن بگویند انتخاب برای مردم راحت‌تر می‌شود و افراد کارآمدتر و بهتری انتخاب خواهند شد.

وی اضافه کرد: در فضای گرد و غبار گرفته، انتخاب اصلح سخت‌تر از زمانی است که شفافیت بر فضای کاندیداها حاکم باشد؛ در واقع شفافیت تقویت کننده انتخاب اصلح توسط مردم است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: در این خصوص باید توجه داشت صرف ادعای شفاف بودن کفاف نمی‌کند بلکه باید سیره و منش کاندیداهایی که ادعای شفافیت می‌کنند در قبل، حین و بعد از انتخابات ادامه یابد.

وی تصریح کرد: برای درستی ادعای شفافیت بایستی گذشته افراد را بررسی کرد که آیا در مواجهه با مردم از الگوی شفافیت استفاده کرده‌اند؟ آیا امروز آنچه که هستند را نشان می‌دهند یا با توجه به گذشته اعتقادی دیگر ی دارند؟

رضایی خاطرنشان کرد: افراد و کاندیداها اگر ادعای مبارزه با فساد می‌کنند، باید مشخص شود که آیا در گذشته نیز شفافیت در این موضوع داشته‌اند یا نه و سوالاتی از این دست که باید بررسی شود.

وی تاکید کرد: شفافیت به خودی خود یک حسن بزرگ است و اگر افراد به این موضوع اعتقاد راسخ داشته باشند و در ظاهر و باطن چه در گذشته و چه در حال ملتزم به آن بوده باشند قطعاً تبدیل به یک حسن برای افراد در عرصه رقابت‌ها خواهد شد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: اگر چه ممکن است صاحبان زر و زور و تزویر از مخالفان جدی شفافیت باشند و تلاش کنند برای موافقان این موضوع تولید هزینه کنند ولی استمرار در کار و هدف، تبدیل به قوی شدن اسلحه شفافیت در برابر هر گردنکشی خواهد شد.

در این راستا خبرگزاری مهر در طرحی به نام جنبش از ما از نامزدهای انتخاباتی و مردم درخواست دارد تا با حضور در سایت azmaa.net در چالش شفافیت شرکت کنند یعنی به صورت شفاف عملکرد و برنامه‌های حوزه‌های مختلف را به بوته نظرات مردمی و قضاوت بگذارند و این آمادگی وجود دارد که حتی مطالب بیان شده توسط نامزدهای انتخاباتی در خبرگزاری مهر و همچنین سایت «از ما» منتشر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر