يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسوول طرح سلامت جمعیت هلال احمر بندردیر ( Dayyer) در جنوب استان بوشهر گفت: امدادگر این جمعیت جان یک مسافر نوروزی را که در آستانه غرق شدن در دریا بود، از مرگ حتمی نجات داد.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، محمد وردی صفت افزود: نیروی امداد گر مستقر در پارک ساحلی بندر دیر بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در دریا عملیات امداد ونجات دریایی را آغاز کرد و مرد 23 ساله که عضو یکی از خانواده های مسافران نوروزی را که به علت آشنا نبودن با فن شنا درحال غرق شدن دردریا بود از آب بیرون کشید.
کد خبر: ۸۹۵
جمعه ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: مسوول طرح سلامت جمعیت هلال احمر بندردیر ( Dayyer) در جنوب استان بوشهر گفت: امدادگر این جمعیت جان یک مسافر نوروزی را که در آستانه غرق شدن در دریا بود، از مرگ حتمی نجات داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، محمد وردی صفت افزود: نیروی امداد گر مستقر در پارک ساحلی بندر دیر بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در دریا عملیات امداد ونجات دریایی را آغاز کرد و مرد 23 ساله که عضو یکی از خانواده های مسافران نوروزی را که به علت آشنا نبودن با فن شنا درحال غرق شدن دردریا بود از آب بیرون کشید.

وی اضافه کرد: این امدادگر پس از انجام عملیات نجات و دادن تنفس مصنوعی به غریق نجات یافته با تماس با اورژانس 115 او را برای انجام معاینات بعدی به مرکز بهداشت دیر انتقال داد.

وردی صفت بیان کرد: افرادی که در دریا به شنا می پردازند باید به فن شنا آشنا باشند وشهرداری نیز باید سکوی ناجی غریق در ساحل ایجاد کند تا نیروی هلال احمر بتوانند کار امدادگری خود را انجام دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر