شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۵۴۵
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: هماهنگی نهادهای اجرایی و نظارتی انتخابات استان بوشهر مطلوب است.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدتقی ایرانی عصر چهارشنبه در همایش استانی هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها ویژه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: انتخابات مهمی را پیش رو داریم و چشم دوست و دشمن به این انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخاب مطالبات خود را دنبال می‌کنند اضافه کرد: تبلیغات این دوره از انتخابات با گذشته متفاوت است و بار عمده بخش تبلیغات بر دوش فضای مجازی است .۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در تبلیغات کاغذی هزینه‌های بسیار زیادی صورت می‌گرفت، تصریح کرد: با تبلیغات مجازی جلوی ورود بخش زیادی از پول‌های کثیف به انتخابات گرفته می‌شود.

وی به اهمیت بالای تبلیغات بر بستر فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: مردم در پیام‌رسان‌های پرکاربر و به‌تازگی یک شبکه اجتماعی صدا پایه پرسشگری می‌کنند و نامزدها هم پاسخگوی آنان خواهند بود.

ایرانی با اشاره به اینکه فرد پیروز در انتخابات افتخار بزرگی برای خدمت به مردم خواهد داشت افزود: انتخابات جشن ملی ایرانیان است و برای همه بر اساس حق رأی دعوت‌نامه فرستاده شده که با هر انگیزه و دیدگاهی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به هماهنگی کامل میان نهادهای اجرایی و نظارتی برای برگزاری انتخابات، گفت: مجری وزارت کشور و زیرمجموعه‌های آن است و نظارت صددرصدی نیز با شورای نگهبان است؛ این نظارت از اختیارات آن است و این جایگاه باید تقویت شود.

ایرانی تأکید کرد: بر اساس تقسیم وظایف میان هیئت‌های اجرایی و نظارت تلاش ما برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و هوشمندانه است و جدای از نتیجه، حضور باشکوه بسیار مهم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر