يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۵۷۸
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم استان بوشهر گفت: ۴ نفر از این شهرستان در رده سنی نوجوان و بزرگسال به مرحله نهایی پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب‌خوانی راه یافتند.

به گزارش فکرشهر، زهره محنایی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب در ایام نوروز ۱۴۰۰ به منظور غنی سازی اوقات فراغت و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و اجرا شد که از این شهرستان نیز حضور یافته بودند.

وی اظهار داشت: در این پویش از شرکت کنندگان خواسته شده بود  کتاب‌هایی را که خوانده اند،  در یک کلیپ ویدئویی کوتاه به مدت ۳ دقیقه معرفی کنند و یا نظرشان را در باره آن ابراز دارند.

محنایی گفت: پس از ارسال آثار شرکت کنندگان به دبیرخانه و داوری‌های صورت گرفته  ۴ نفر از شهرستان دیلم به مرحله نهایی این پویش کتابخوانی راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: زهرا خواجه، برسام بشیری، نازنین پارساپور و نیما پارساپور از شهرستان دیلم   جزو راه یافتگان به مرحله نهایی پویش کتابخوانی نوروز ۱۴۰۰ هستند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دیلم گفت: به ۴۰ نفر از برگزیدگان این پویش در رده‌های مختلف سنی ۲ تا ۷ سال، ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا جوایزی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

وی یادآورشد: در پویش کتابخوانی نشاط نوروزی ۹۴۸ اثر از ۲۷ استان کشور به دبیرخانه آن ارسال شده بود.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر