شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پارلمانی وحقوقی رییس جمهوری گفت:راه اندازی گمرک و اسکله صیادی بندرلاورساحلی در شهرستان دشتی از حقوق مسلم مردم منطقه است .به گزارش فکرشهر، حجت السلام مجید انصاری سه شنبه شب درجمع مردم روستای لاور ساحلی ومناطق ساحلی شهرستان دشتی افزود:دولت تدبیر و امید درجهت مشکل تولید و اشتغال از هیچ تلاش و کوششی فرو گذاری نمی کند وسعی دارد زمینه برای توسعه سواحل جنوبی کشورفراهم شود.وی ادامه داد:مردم مرز نشین شهرستان دشتی درهمسایگی خلیج فارس استحقاق داشتن یک اسکله صیادی و تجاری و فعال شدن گمرک در این بندر را دارند.
کد خبر: ۸۹۶۲
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: معاون پارلمانی وحقوقی رییس جمهوری گفت:راه اندازی گمرک و اسکله صیادی بندرلاورساحلی در شهرستان دشتی از حقوق مسلم مردم منطقه است .
به گزارش فکرشهر، حجت السلام مجید انصاری سه شنبه شب درجمع مردم روستای لاور ساحلی ومناطق ساحلی شهرستان دشتی افزود:دولت تدبیر و امید درجهت مشکل تولید و اشتغال از هیچ تلاش و کوششی فرو گذاری نمی کند وسعی دارد زمینه برای توسعه سواحل جنوبی کشورفراهم شود.

وی ادامه داد:مردم مرز نشین شهرستان دشتی درهمسایگی خلیج فارس استحقاق داشتن یک اسکله صیادی و تجاری و فعال شدن گمرک در این بندر را دارند.

انصاری بیان کرد: سواحل خلیج فارس ظرفیت های بسیار بزرگی برای کشور در زمینه توسعه تجارت ،صیادی و گردشگری دارد که می تواند زمینه رشد و توسعه همه جانبه و پایدارکشور را فراهم کند.

فرمانداردشتی نیزگفت:گمرک لاورساحلی سابقه ای 150 ساله دارد و یکی از قدیمی ترین گمرک های ایران درسواحل جنوبی است که متاسفانه 35 سال است به دلیل نداشتن موج شکن و اسکله راکد مانده است .

غلامرضا مهرجو افزود: برای ساخت موج شکن لاورساحلی بالغ بر100 میلیارد ریال هزینه شده و بازوهای اصلی وفرعی آن ساخته شده است .

وی اضافه کرد: راه اندازی گمرک لاورساحلی یکی ازخواسته و مطالبات به حق مردم منطقه ساحلی شهرستان دشتی است .

مهرجو گفت:این اسکله وموج شکن می توانندباعث افزایش توان صادراتی مواد معدنی و کشاورزی شهرستان دشتی به کشورهای حوزه خلیج فارس شوند.

فرمانداردشتی افزود: هم اکنون موج شکن لاورساحلی نیازمند تامین اعبتار برای لایروبی، رسوب زدایی و احداث اسکله برای بارگیری و تخلیه کالا است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر