شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۶۲۳
جمعه ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز و فردا برای برخی از نقاط این استان وقوع گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده در برخی از ساعت‌ها به طور غالب ظهر تا اوایل شب به سبب افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی، خلیج فارس به خصوص در سواحل مرکزی و جنوبی استان تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود. 

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دیر و کنگان با ۴۵ و جم با ۲۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

انصاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌هایی از ظهر تا اوایل شب با وزش باد و گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و در برخی از ساعت‌های ظهر تا اوایل شب گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر درساعت پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل شمالی استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر، در سواحل مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰‌ سانتی‌متر و فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۵۶ بامداد ، مد اول ساعت ۰۹:۴۶، جزر دوم ساعت ۱۷:۳۶ و مد دوم ساعت ۲۳:۴۷ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر