دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۷۷۲
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: ۴۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۲۸ خرداد ماه در این شهرستان پیش بینی شده‌است که ۳۶ شعبه ثابت و مابقی سیار هستند.

به گزارش فکرشهر، احمد دشتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر وروستا در این شهرستان از مجموع شعب پیش‌بینی شده، ۱۹ شعبه ثابت در شهر دیلم، سه شعبه در شهر امام حسن، هشت شعبه ثابت در روستاهای بخش مرکزی و ۶ شعبه ثابت در  روستاهای بخش امام حسن درنظرگرفته شده‌است.

وی اظهارداشت: با توجه به استقرار  شرکت‌های نفتی منطقه سروش و دیگر شرکت‌های نفت وگاز در منطقه، چهار شعبه سیار در شهر دیلم و سه شعبه سیار برای بخش امام حسن پیش بینی شده‌است.

فرماندار دیلم بر سلامت و صحت انتخابات تاکید کرد و گفت: افراد مسئول در شعب اخذ رای تعهد، قانون‌مندی و بی طرفی را در سرلوحه کاری خود  قرار دهند.

 وی افزود: همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری رویداد و آزمون مهم انتخابات ۲۸ خرداد  و حضور حداکثری مردم در این روز سرنوشت‌ساز تلاش و همت وافر کنند.

دشتی بیان کرد: تمامی ادارات شهرستان دیلم همانند انتخابات‌های قبل در امر برگزاری این دوره از انتخابات مشارکت و همکاری لازم داشته باشند و نیروهای انسانی، وسایل نقلیه، سیستم‌های رایانه‌ای و دیگر نیازها  در اختیار ستاد برگزاری انتخابات شهرستان قرار دهند.

وی یادآورشد:  مجریان، ناظران و همه دست‌اندرکاران انتخابات باید با رعایت مر قانون و حرکت بر مدار قانون عمل کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.

فرمانداردیلم گفت: تدابیر و تمهیدات امنیتی و  پروتکل‌های بهداشتی در  شعبه‌های اخذ رای با همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌های متولی اتخاذ شده‌است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر