سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۷۸۶
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر از کسب مقام دوم کشوری در طرح پرورش صدف بومی استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر، خزان اظهار داشت: در آیین بهره‌برداری از یک‌هزار و ۳۰۰ طرح پرورش آبزیان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و اختتامیه رویداد «دریای برکت» به عنوان بزرگترین رویداد کارآفرینی نوآورانه در صنعت شیلات کشور، طرح تكثير و پرورش صدف بومی از استان بوشهر مقام دوم کشور را کسب کرد و مورد حمایت بنیاد برکت قرار گرفت.

وی ادامه داد: این رویداد به عنوان بزرگترین رویداد کارآفرینی نوآورانه در صنعت شیلات کشور و برای ارائه طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه برای پرورش آبزیان از سوی بنیاد برکت برگزار شده است.

خزان بیان کرد: طرح پرورش صدف بومی منطقه در سطح تجاری و گونه مرواريد ساز در سطح پايلوت در محيط محصور پرورشی در شهرک صنعتی زیست فناورانه دلوار واقع شده است.

وی افزود: طرح مذکور در سال 98 رتبه اول دومین رویداد استارتاپی شیلاتی استان بوشهر که با حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر برگزار شد را کسب کرده بود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی بوشهر در پایان تصریح کرد: اين پروژه در بين ١3٠٠طرح پرورشی شيلاتی (آبزيان) رتبه دوم كشوری را كسب کرده و امیدواریم که با حمایت های مسوولین وسرمایه گذاری به موقع این طرح به توليد انبوه برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر