دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۸۹۲
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: با احداث خانه بهداشت بردخون کهنه، میانگین سن خانه‌های بهداشت از ۳۰ سال به پنج سال کاهش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، کریم علی‌حسنی ظهر سه‌شنبه در بازدید از مراکز، پایگاه‌های اورژانس و خانه‌های بهداشت دیر اظهار کرد: اعتبار اولیه به مبلغ یک میلیارد تومان برای ساخت خانه بهداشت بردخون کهنه و پایگاه اورژانس ۱۱۵ دروداحمد در نظر گرفته شده است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: پایگاه‌های اورژانس دروداحمد تنها پایگاه اورژانس ۱۱۵ کانکسی در شهرستان دیر است که با ساخت آن شمار پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ ساخته شده در دولت تدبیر و امید در شهرستان دیر به پنج باب می‌رسد.

وی گفت: پیش از این ساختمان اورژانس ۱۱۵ در بندر دیر، بردخون، آبدان و دوراهک احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه هم‌اینک ۵ پایگاه اورژانس ۱۱۵ با ۶ کد در شهرستان دیر فعال است گفت: مجموع گستره پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر ۷۲۵ متر مربع است که تا پایان سال جاری و افتتاح ساختمان اورژانس دروداحمد به ۸۵۰ متر مربع افزایش می‌یابد.

علی‌حسنی با اشاره به ساخت هفت خانه بهداشت در دولت تدبیر و امید در شهرستان دیر افزود: با توجه به تعریف کد پروژه در سال گذشته، اعتبار لازم برای ساخت خانه بهداشت بردخون کهنه به مبلغ ۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و بزودی ساخت آن شروع خواهد شد.

وی اضافه کرد: با احداث خانه بهداشت بردخون کهنه، میانگین سن خانه‌های بهداشت از ۳۰ سال به پنج سال کاهش می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر