يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۰۰
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر پایتخت کار و تلاش در حوزه تعلیم و تربیت کشور شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنجشنبه در نشست با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش همه مردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا شاهد بهبود وضعیت باشیم.

وی با اشاره به نیاز آموزش و پرورش کشور به تدوین سند چشم‌انداز ۵۰ ساله خاطرنشان کرد: تبدیل تهدیدها به فرصت یکی از ارکان این سند است که یکی از گزینه‌های آن توسعه آموزش از راه دور است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به وجود آسیب‌های روان‌شناختانه در دوری دانش‌آموز و معلم از هم اضافه کرد: آسیب‌شناسی لازم در حوزه آموزش الکترونیک باید انجام شود.

وی با بیان اینکه در ایام کرونایی که آموزش بر بستر فضای مجازی صورت گرفت دانش‌آموزان دچار افسردگی در آموزش و پرورش شدند افزود: امیدواریم تزریق عمومی واکسن کرونا پایانی بر دوری دانش‌آموزان از معلم و مدرسه باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری موفقیت کشور را نیازمند توجه به آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: بخش مهمی از اقتدار نظام به اقتدار در حوزه آموزش و پرورش مرتبط است که بعد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کار و تحول بزرگی در این حوزه ایجاد شد.

وی بیان کرد: پیرامون کارها در حوزه آموزش و پرورش در استان بوشهر این آمادگی وجود دارد تا همان طور که در قرآن موفق به کسب عنوان پایتختی شده در این حوزه مهم از تعلیم و تربیتی نیز پایتخت تلاش و فعالیت باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر