يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه موقت کنگان:
فکرشهر: امام جمعه موقت کنگان گفت: نمایندگان از نطق هایی که موجب آزرده شدن قلب ملت و شادی و تقویت دشمن می شوند اجتناب و ...
کد خبر: ۹۰۰۱
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۹

فکرشهر: امام جمعه موقت کنگان گفت: مسوولان با بازنگری مصوبات مانع تضییع حقوق مردم شهرستان کنگان شوند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام یوسف قاسمی در خطبه های نماز جمعه کنگان افزود: من از همین تریبون و حسب دستور امام جمعه شهرستان کنگان مراتب نگرانی ایشان، مردم و دلسوزان در خصوص توجه نشدن به شهرستان کنگان در مصوبات سفر را اعلام می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اهانت بی شرمانه روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و حمایت وقیحانه آمریکا و غرب از این گستاخی بزرگ را محکوم کرد.

قاسمی در خصوص ترویج اسلام هراسی در دنیا از سوی دشمن اظهار کرد: توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) دوئل دیگری از سناریوی اسلام هراسی است.

وی اضافه کرد: گرچه قلب امت اسلام به درد آمده اما دشمن بداند این گونه کارهای سخیف نمی تواند مانع فراگیر شدن اسلام در دنیا شود و این اقدامات وحدت و انسجام امت اسلامی را بیشتر می کند.

امام جمعه موقت کنگان با اشاره به اتفاقات اخیر صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان از نطق هایی که موجب آزرده شدن قلب ملت و شادی و تقویت دشمن می شوند اجتناب و فرمایش و دستور رهبرمعظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، قاسمی با گرامیداشت 29 دی به نام روز غزه بیان کرد: مقاومت تنها راه نجات ملت فلسطین است و مبارزان مقاوم فلسطینی با ادامه انتفاضه رژیم صهیونیستی و حامیانش را خوار و ذلیل کردند.

وی گفت: بی شک همانطور که سید حسن نصرالله اعلام کرد هر اقدام عجولانه و شتابزده رژیم جعلی اسراییل با واکنش مقتدرانه حزب الله همراه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر