دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۱۲
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به واسطه کارکرد موثر خود قرارگاه فرهنگی در فرماندهی میدان عملیات است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه در دیدار با محمد روح‌الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: چون تولید محتوا در سطح ملی سازمان یافته نیست سازمان تبلیغات باید هم در صف، هم در ستاد و هم در مدیریت میدان تلاش بیشتری داشته باشد.

وی بیان کرد: ایران در طول ۴۳ سال گذشته نتوانسته‌ در عرصه ساماندهی فرهنگی به یک مدل برسد و لازمه این کار، ساماندهی در حوزه صف، ستاد و مدیریت و نظارت کارآمد در فضای ملی است.

صفایی بوشهری ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی همان‌طور که تاثیر فوق‌العاده‌ای می‌تواند داشته باشد، مسئولیت بسیار سنگینی نیز برعهده دارد.

وی افزود: این مجموعه نیازمند برنامه دقیق، علمی و معرفتی، مدیریت جهادی، نظارت کارآمد، بازتولید پروژه‌های فرهنگی و دینی جدید و شناخت توطئه‌های فرهنگی و نرم دشمن به صورت به روز و فوق روز است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در فرماندهی جنگ نرم نقش عمده‌ای دارد، تصریح کرد: کار سازمان تبلیغات بسیار مهم است که با مدیریت حجت الاسلام  قمی روند موفقی در این سازمان در حال اجرا شدن است.
برای رفع این ضعف‌ها اقدام اساسی شود.

صفایی بوشهری اظهار داشت: در بوشهر نیز تمام روحانیت استان در تعامل با این سازمان هستند که امید است با چنین ظرفیتی در افق ۱۴۱۰ استان بوشهر در امر مدیریت کلان فرهنگی به عنوان الگوی مدیریت کلان فرهنگی در سطح کشور مطرح شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر