جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۱۴
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در شرایط حاضر لازم است قشرهای مختلف مردم با سلیقه‌های سیاسی گوناگون با روحیه‌ای استکبارستیزانه و قاطعیتی بالاتر از گذشته در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار علی رزمجو روز پنجشنبه در مراسمی به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، قیام خونین ۱۵ خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: امروز دشمنان تلاش می‌کنند مشارکت انتخاباتی ملت ایران را که نوعی دفاع از انقلاب اسلامی است، کاهش دهند که نیاز است مردم در این میدان سیاسی با هوشیاری عمل کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: انتخابات حرکت بزرگ سیاسی ملت ایران است که خنثی کننده نقشه‌های دشمن است.

وی با اشاره به آغاز نهضت بزرگ امام خمینی در ۱۵ خرداد ماه ۱۳۴۲، اذعان کرد کرد: امروز با گذشت ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی، این نهضت همچنان در عرصه‌های مختلف و مسائل گوناگون بیش از گذشته مورد تهدید قرار می‌گیرد.

رزمجو ادامه داد: امام خمینی (ره) نغمه‌های ایمان‌گرایی، توحید و خداپرستی را نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان طنین افکن کرد و این سبب شد تا انقلاب اسلامی در یکی از حساس‌ترین مقاطع زمانی همچون زلزله‌ای غیرمترقبه اردوگاه آرام و بی‌دغدغه استکبار را به شدت در هم بکوبد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امام مبشر عصر جدیدی در دوره‌های زندگی بشر بود که توانست فضای معنوی را به عنوان نیاز روحیه آشفته بشریت در جامعه گسترش دهد.

وی اضافه کرد: با حرکت و نهضت امام خمینی (ره) و پیام‌های روح بخش آن، بار دیگر شکوفایی، خداجویی، خدامحوری و دین‌گرایی در بستر خشکیده جهان معاصر جوانه زد و اسلام رشدی تازه پیدا کرد.

رزمجو در ادامه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امام ششم شیعیان سال‌های بسیاری از عمر گرانبهای خود را به تأسیس مراکز علمی و دینی دانشگاه اهل بیت (ع) و زنده کردن و نشر اسلام گذراند تا جایی که آثار این تلاش‌ها در عالم فراگیر شد و تا به امروز نیز ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر