جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در مسابقات عصر امروز، جمعه، مشخص شد؛
فکرشهر: «دانیال بی‌باک»، ورزشکار جوان برازجانی که به همراه تیم ملی در رقابت های بین‌المللی ترکیه حضور داشت، بعد از ظهر امروز ـ جمعه ـ موفق شد به حدنصاب ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان دست پیدا کند...
کد خبر: ۹۰۰۶۱
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: «دانیال بی‌باک»، ورزشکار جوان برازجانی که به همراه تیم ملی در رقابت های بین‌المللی ترکیه حضور داشت، بعد از ظهر امروز ـ جمعه ـ موفق شد به حدنصاب ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان دست پیدا کند. 

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی، در جریان نخستین روز از مسابقات بین‌المللی ترکیه، «دانیال بی‌باک»، نماینده ماده ۴۰۰ متر مانع کشورمان توانست با ثبت نتیجه ۵۲.۲۳ ثانیه ضمن قرار گرفتن در جایگاه سوم مرحله مقدماتی و صعود به فینال این مسابقات، مجوز حضور در رقابت های قهرمانی‌جوانان جهان را نیز کسب کند. 

حدنصاب حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در ماده ۴۰۰ متر مانع، ۵۳.۱۰ ثانیه است. این رقابت ها قرار است مردادماه جاری به میزبانی کشور «کنیا» برگزار شود.

 در این رقابت، همچنین «رضا ملک‌پور» با ثبت زمان ۵۲.۲۶ ثانیه چهارم و «امیر مقدمی»، دیگر نماینده کشورمان با ثبت رکورد ۵۴.۱۸ ثانیه در جایگاه نهم قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، رقابت مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر مانع فردا (شنبه) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر