يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۷۵
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها گفت: صداقت نامزدهای انتخاباتی با مردم در بیان وعده‌های تبلیغاتی و ارائه برنامه‌ها ضروری است.

به گزارش فکرشهر، طاها دشتی مطلق روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: توجه به هم‌خوانی توان نامزدها با وعده‌های تبلغاتی مطرح شده بسیار مهم است و آنها باید در این زمینه در مقابل مردم صداقت داشته باشند.

وی ادامه داد: ایجاد ثبات در اقتصاد در زمان حاضر از اولویت‌های مورد توجه عموم مردم به شمار می‌رود و مهمترین بخشی است که باید در برنامه‌های نامزدها جای داشته و راهکار عملی برای آن ارائه شود، همانطور که تا کنون نیز در سخنان کاندیداها به آن پرداخته شده است.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها افزود: علاوه بر پرداختن به اقتصاد و بسیاری از مسائل اجتماعی مرتبط با آن، حفاظت از امنیت ملی کشور از موارد مهم و حساسی است که لازم است در برنامه‌های ارائه شده از سوی کاندیداها مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفته شود.

دشتی مطلق با بیان اینکه نامزدهای شوراهای شهر و روستا برای مدیریت در سطحی خردتر برنامه ارائه می‌دهند گفت: بهبود مدیریت شهری امری است که مردم به طور مستقیم آن را لمس و آرامش ناشی از آن را احساس می‌کنند.

وی گفت: بنابراین لازم است نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ضمن در نظر داشتن واقعیت، برنامه‌های قابل اجرا را برای تحقق وعده‌های انتخاباتی خود به مردم ارائه کنند.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی و دولتمردان آینده کشور باید به آرمان‌های امام (ره) پایند باشند و برای رسیدن به این آرمان‌ها و تحقق راهبردهای انقلاب تلاش کنند.

 دشتی مطلق اظهار کرد: سرنوشت کشور و ملت به نتیجه حاصل از انتخابات گره خورده است و امید است ۲۸ خرداد ماه شاهد حضوری پر شور در صحنه انتخابات باشیم.

وی با بیان اینکه لازم است ملت ایران هممچون گذشته هوشیارانه در صحنه انتخاباتی نقش‌آفرینی کنند، افزود: با توجه به شرایط حاضر و شور انتخاباتی شکل گرفته در فضای اجتماعی پیش بینی می‌شود شاهد مشارکت انتخاباتی خوبی باشیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری  و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان  ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر