جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۶۲۴
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر گفت: اداره‌ها و دفاتر پیشخوان ثبت احوال این استان تا پایان زمان رای گیری آماده ارائه خدمات به واجدان شرایط رای هستند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، اسکندر پاسالار با اشاره به اینکه طبق قانون انتخابات، داشتن اصل شناسنامه برای رای دادن الزامی است گفت: رای دهندگان با همراه داشتن کارت هوشمند ملی یا شماره ملی روند رای گیری را تسهیل می‌کنند.
 
وی با اشاره به این موضوع که در بسیاری از شناسنامه‌ها شماره ملی درج شده و همین شماره برای رای دادن کافی است افزود: با توجه به قابلیت دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی در شناسایی بارکد شناسنامه‌ها و کارت‌های ملی، همراه داشتن کارت ملی هوشمند، روند رای گیری را تسهیل می‌کند.
 
مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر عنوان کرد: اداره‌ها و دفاتر پیشخوان ثبت احوال در همه مناطق استان تا پایان زمان رای گیری انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، در محل کار مستقر هستند و آماده همکاری و پاسخگویی به سوالات حوزه‌های رای گیری و ارائه شماره ملی به واجدان شرایط رای است.
 
پاسالار افزود: واجدان شرایط که تا ۱۷ خرداد درخواست شناسنامه داده‌اند نیز می‌توانند در روز انتخابات به محل درخواست خود (اداره یا دفاتر پیشخوان ثبت احوال) مراجعه و شناسنامه خود را دریافت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر