يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۶۶۹
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: تاکنون زمینی از سوی این اداره به هیچ یک از مدارس غیردولتی در این شهرستان واگذار نشده‌است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدمهدی محسنی روز سه شنبه در نشست با مدیران و موسسان مدارس غیردولتی شهرستان دیلم افزود: مجوزی در زمینه واگذاری زمین به مدارس غیر دولتی صادر نشده‌است و چنانچه این امر میسر شود، از مجرای قانونی و مزایده این امر صورت خواهد پذیرفت.

وی اظهارداشت:  یکی از عمده مشکلاتی که مدارس غیردولتی در شهرستان دیلم  با آن مواجه هستند، درآمد پایین و هزینه‌های بالا است.

محسنی با اشاره به هزینه بالای اجاره برای این مدارس گفت: در شهرستان دیلم  در چند وقت اخیر اجاره‌ها بیش از حد بالا رفته است و این مهم تاثیر مستقیم بر آینده کاری مدارس غیردولتی گذاشته است.

وی افزود: اگر در آینده در این زمینه چاره‌ای اندیشیده نشود، چه بسا برخی مدارس تعطیل خواهند شد.

مدیر آموزش وپرورش دیلم گفت: مدارس غیردولتی می‌توانند با افزایش امکانات و سطح آموزشی، دانش آموزان بیشترب را به سوی خود ترغیب کنند.

وی افزود: تاکنون هیچ تصمیمی در مورد نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گرفته نشده‌است و تابع تصمیم مافوق خود و ستاد ملی کرونا هستیم. 

در این نشست مدیران مدارس به بیان برخی مشکلات نظیر افزایش بی رویه اجاره بها، بالا رفتن هزینه‌هایی نظیر بیمه و دستمزد معلمان‌، کاهش دانش‌آموزان بواسطه شیوع بیماری کرونا و مجازی بودن تدریس که باعث کاهش دانش آموزان شده‌است، پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر