جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ گفت: یشنهاد ما این است که امسال برای وحدت و هماهنگی بیشتر، سایر ادارات از چاپ روزشمارهای جدا از روزشمار ستاد دهه فجر، خودداری کنند.به گزارش فکرشهر، مجید ستایشی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر خارگ با اشاره به عملکرد اجرایی این ستاد در سال گذشته عنوان کرد: ما در سال گذشته بیش از 50 برنامه اجرایی و 10 برنامه حاشیه‌ای را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، دینی و علمی برگزار کردیم.
کد خبر: ۹۰۷۳
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۰

فکرشهر: مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ گفت: یشنهاد ما این است که امسال برای وحدت و هماهنگی بیشتر، سایر ادارات از چاپ روزشمارهای جدا از روزشمار ستاد دهه فجر، خودداری کنند.

به گزارش فکرشهر، مجید ستایشی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر خارگ با اشاره به عملکرد اجرایی این ستاد در سال گذشته عنوان کرد: ما در سال گذشته بیش از 50 برنامه اجرایی و 10 برنامه حاشیه‌ای را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، دینی و علمی برگزار کردیم.

ستایشی بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته هماهنگی خوبی بین تمامی دستگاه‌ها شکل گرفت اما تنها مشکلی که تا ماه‌ گذشته نیز گریبان‌گیر ما بود، مسائل مالی بود که نیاز است ادارات و نهادها در آن اهتمام ورزند و پیشنهاد ما این است که امسال برای وحدت و هماهنگی بیشتر، سایر ادارات از چاپ روزشمارهای جدا از روزشمار ستاد خودداری کنند.

یکی از روحانیون فرهنگی خارگ نیز با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهیدان، به تمام نقاط جهان صادر شده است و یکی از عمده دلایلش، همین تبلیغات دهه فجر بوده است.

حجت‌الاسلام مهدی حیدری افزود: قصد دشمن کمرنگ کردن جشن‌های این دهه است و باید در مقابله با آن، بتوانیم رشادت‌های انقلابیون، رهنمودهای رهبری و تقوای امام خمینی (ره) را به نسل جدید انتقال دهیم تا مانع فاصله‌گیری آن‌ها از نظام شویم.

وی تاکید کرد: مردم یکی از مهمترین ارکان جمهوری اسلامی ایران هستند و خدمت به آن‌ها در نزد خداوند، اجر و منزلت فراوانی دارد و امیدواریم در این دهه شاهد اجرای برنامه‌های در خور انقلاب اسلامی باشیم.

منبع: نخ نیوز

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر