جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو:
کد خبر: ۹۰۷۳۱
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: مدیرکل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: آزمایشگاه‌های کنترل غذا و دارو از نظر فنی ارتقا می یابند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید محمود مسیح هاشمی صبح چهارشنبه در بازدید از آزمایشگاه‌های کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی بوشهر اظهار داشت: توسعه تقویت فعالیت‌های ارتقا فنی آزمایشگاه‌های کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی مد نظر است.

وی اضافه کرد: آزمایشگاه کنترل فرآورده‌های غذایی و دارویی به جهت کنترل کیفی در تأمین امنیت غذایی و تضمین سلامت افراد جامعه یک راهکاری‌های لازم در جهت ارائه خدمات بهتر است.

معاون غذا و دارو بوشهر نیز با اشاره به جایگاه جغرافیایی و استراتژیک استان بوشهر به عنوان یکی از اصلی‌ترین مبادی ورود کالا گفت: در حال حاضر این آزمایشگاه تجارب خوبی در زمینه کنترل محصولات ورودی و همچنین تولیدات داخلی کسب کرده است.

یحیی رضایی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در زمینه بررسی‌های آزمایشگاهی در حوزه‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و در آینده‌ای نزدیک دارویی، فعالیت رو به رشدی داشته باشیم.

وی در حاشیه بازدید از آزمایشگاه‌های کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی بوشهر افزود: این آزمایشگاه از دانش کارشناسان متخصص در رشته‌های مرتبط برخوردار است و خدمات آزمایشگاهی مورد لزوم در رابطه با نمونه‌های ارسالی به صورت تخصصی ارائه می‌گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر