دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۸۰۵
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: عبدالرضا داوری در توییتی نوشت: انصراف جلیلی و زاکانی ۲۱ میلیارد تومان آب خورد.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، عبدالرضا داوری در توییتر نوشت: ‏در انتخابات ۱۴۰۰ هر کاندیدا ۱۴۹۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی در صدا و سیما داشت؛ اگر هزینه تولید و پخش هر دقیقه برنامه در صدا و سیما را ۷ میلیون تومان در نظر بگیریم، برای تبلیغ هر کاندیدا ۱۰.۵ میلیارد تومان از بودجه عمومی هزینه شده است. انصراف جلیلی و زاکانی ۲۱ میلیارد تومان آب خورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر