يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دیلم از پیگیری برای ایجاد خط هوایی به منظور پرواز دیلم به تهران خبر داد.به گزارش فکرشهر، قاسم قائدی امروز در گفت‌وگو با فارس در دیلم اظهار داشت: در همین زمینه برنامه‌ها و اقدامات مختلفی در دست پیگیری است و امیدواریم با حمایت مسئولان این امر محقق شود.وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود تاسیسات نفتی در منطقه نفتی بهرگان، شهرستان دیلم، مردم این شهرستان نیاز به ایجاد یک خط هوایی از فرودگاه امام حسن را ضرورت می‌دانند.
کد خبر: ۹۰۹۷
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: فرماندار دیلم از پیگیری برای ایجاد خط هوایی به منظور پرواز دیلم به تهران خبر داد.

به گزارش فکرشهر، قاسم قائدی امروز در گفت‌وگو با فارس در دیلم اظهار داشت: در همین زمینه برنامه‌ها و اقدامات مختلفی در دست پیگیری است و امیدواریم با حمایت مسئولان این امر محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود تاسیسات نفتی در منطقه نفتی بهرگان، شهرستان دیلم، مردم این شهرستان نیاز به ایجاد یک خط هوایی از فرودگاه امام حسن را ضرورت می‌دانند.

فرماندار دیلم ضمن حمایت از سرمایه‌گذاران برای ایجاد خط هوایی دیلم به تهران، گفت: هرگونه قراردارد یا سرمایه‌گذاری در این خصوص تنها از طریق هماهنگی با فرمانداری این شهرستان دیلم و مبادی ذی‌ربط در شهرستان امکان پذیر خواهد بود.

وی بیان کرد: درپی سفر استاندار بوشهر به بخش امام حسن، طی مکاتباتی با  حافظی مدیر عامل فرودگاه‌های کشور و هماهنگی با مدیرکل فرودگاه‌های استان و همچنین سرمایه‌گذاران طرح این موضوع درحال پیگیری و انجام است.

قائدی تصریح کرد: نهادها و دستگاه‌های اجرایی و دولتی و همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی از هرگونه اظهار نظر غیر کارشناسانه و غیر مسئولانه و خارج از حوزه فعالیت قانونی جدا خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر