شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: یک کنترل جدید به تنهایی می‌تواند کاربر خود را شناسایی کند، با دستگاه‌های مختلف هماهنگ شود و کارهایی را که از آن می‌خواهید، مرتب‌سازی کند.به گزارش فکرشهر، باشگاه خبرنگاران نوشت: با افزایش دستگاه‌های دیجیتالی در خانه‌ها تعداد بسیار زیادی کنترل هم در خانه دیده می‌شود که هر کدام برای یک وسیله خاص هستند. تعداد فراوان این کنترل‌ها می‌تواند باعث سردرگمی و اشتباه کاربران شود.
کد خبر: ۹۰۹۹
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: یک کنترل جدید به تنهایی می‌تواند کاربر خود را شناسایی کند، با دستگاه‌های مختلف هماهنگ شود و کارهایی را که از آن می‌خواهید، مرتب‌سازی کند.

به گزارش فکرشهر، باشگاه خبرنگاران نوشت: با افزایش دستگاه‌های دیجیتالی در خانه‌ها تعداد بسیار زیادی کنترل هم در خانه دیده می‌شود که هر کدام برای یک وسیله خاص هستند. تعداد فراوان این کنترل‌ها می‌تواند باعث سردرگمی و اشتباه کاربران شود.


«نئو» نام یک دستگاه انقلابی جدید است که می‌تواند دردسر کنترل‌داری را برای همیشه از بین ببرد. این وسیله بسیار هوشمند است و می‌تواند افرادی را که آن را در دست می‌گیرند هم به سرعت شناسایی و طبق خواسته آن‌ها کارها را مرتب‌سازی کند.

با این وسیله می‌توانید تمام دستگاه‌های دیجیتال خانه از تلویزیون گرفته تا ضبط سوت و حتی در برخی موارد گوشی هوشمندتان را هم هدایت کنید. این کنترل هوشمند است و می‌تواند ذهن شما را بخواند همچنین افرادی که آن را دست می‌گیرند شناسایی می‌شوند.

نئو که توسط شرکتی به همین نام ساخته شده است، برای همه خانه‌ها وسیله‌ای لازم به شمار می‌رود. با کمک این وسیله دیگر نیازی نیست برای هدایت هر وسیله کنترل را عوض کنید. این دستگاه تا چند سال دیگر وارد بازار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر