شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در پی اهانت نشریه فرانسوی 'شارلی ابدو' به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، نماینده ولی فقیه دراستان، روحانیون، طلاب و قشرهای مختلف مردم بوشهر روزچهارشنبه با تجمع درحوزه علمیه امام خمینی (ره) این شهر اقدام هتاکانه عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل را محکوم کردند.به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیر حوزه های علمیه استان بوشهر درجمع تجمع کنندگان گفت: آنچه امروز در دنیا به عنوان اهانت به پیغمبر رحمت رسول الله (ص) صورت می گیرد در غرب تازگی نداشته و سابقه دیرینه دارد.
کد خبر: ۹۱۱۹
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: در پی اهانت نشریه فرانسوی 'شارلی ابدو' به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، نماینده ولی فقیه دراستان، روحانیون، طلاب و قشرهای مختلف مردم بوشهر روزچهارشنبه با تجمع درحوزه علمیه امام خمینی (ره) این شهر اقدام هتاکانه عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل را محکوم کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیر حوزه های علمیه استان بوشهر درجمع تجمع کنندگان گفت: آنچه امروز در دنیا به عنوان اهانت به پیغمبر رحمت رسول الله (ص) صورت می گیرد در غرب تازگی نداشته و سابقه دیرینه دارد.

حجت الاسلام رضا خدری با اعلام اینکه غرب همواره به دنبال بد نشان دادن چهره اسلام است اظهارکرد: وقتی در زمان امام راحل (ره) نیز ندای اسلام را روبه پیشرفت دیدند سعی کردند جلوی رشد فرایند اسلام را بگیرند و با فردی به نام سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: با بیداری اسلامی کشورهای اسلامی که تحت سلطه غرب بودند بی فایده بودن این فعالیتشان آشکار شد.

مدیر حوزه های علمیه استان بوشهر افزود: سوزاندن قرآن توسط یک کشیش در کلیسای کوچکش از دیگر ترفندهایشان برای مبارزه با اسلام بود که در این ارتباط مسلمانان دنیا ساکت ننشستند.

خدری با تاکید براینکه امروز غرب دردنیا به دنبال ایجاد تفرقه بین ادیان است و دلش برای هیچ دینی نمی سوزد، گفت: حادثه 11 سپتامبر نیز یک اتفاق ساختگی توسط غرب بود که پس از آن مسلمانان را بد جلوه دادند.

وی اضافه کرد: حمله به کشورهای عراق و افغانستان به بهانه های مختلف و به خاک و خون کشیدن مسلمانان وتحریم هایی که علیه ملت ایران ایجاد کرده اند، از ترفندهای غرب برای تهاجم به دین اسلام است.

خدری بیان کرد: با توهین هفته نامه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر (ص) که از دیگر ترفندهای غرب است، منتظر واکنش مسلمانان بودند که دیدند در هیچ کجای دنیا سکوت نکرده و یک میلیارد و700 میلیون مسلمان به این هتک حرمت اعتراض خود را اعلام کردند.

وی با تاکید براینکه همه پیامبران را الهی می دانیم و هیچگونه تفاوت واختلافی برایشان قایل نیستیم، اظهارکرد: امروز در غرب عملکرهای دوگانه فراوانی دیده می شود و با آنکه خودشان را مدافع حقوق بشر می دانند اما این قانون را نقض می کنند.

خدری اضافه کرد: اینها مدعی مبارزه با تروریسم هستند در صورتی که خودشان رژیم صهیونیسم را بوجود آورده و گروههای تکفیری تشکیل دادند و از آنها حمایت می کنند.

وی گفت: اگر مدعی مبارزه با تروریسم هستند باید حمله اخیر اسراییل به حزب الله را که نشان دهنده نقص حقوق بشر است، محکوم کنند.

خدری افزود: امروز دنیا و غرب به خوبی می داند که پیروان اسلام رو به افزایشاست وعاشقان حضرت محمد(ص) نه تنها فضای مجازی بلکه دنیا را تسخیر خواهند کرد.

وی بیان کرد: با درایت های صورت گرفته اسلام وانقلاب به دنیا صادر شده و برای تسخیر قلب همه در دنیا راهی نمانده است زیرا تحلیل گران غربی خود اعلام کرده اند در سال 2025حرف اول را در اروپا اسلام خواهد زد.

خدری گفت: آنها با این حرکت وقیحانه خود در این روزنامه قصد داشتند با تبلیغات و زبان های خود اسلام را مغشوش نشان دهند ولی امید است بزودی خداوند نور هدایت اسلام را به تمام دنیا بتاباند.

در این تجمع روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردم با شعارهای، مرگ بر آمریکا، الله اکبر، لبیک یارسول الله، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر فرانسه، مرگ بر منافق، لبیک یا محمد جانم فدای احمد، ما همه عشاق توییم محمد جان به کف راه توییم محمد، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیانتواند که جوابم دهد ،هتک حرمت به پیامبر اعظم (ص)را محکوم کردند.

در پایان این تجمع قطعنامه سراسری طلاب حوزه های علیمه کشور قرآئت شد که با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر