يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۱۹۲
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: قائم مقام باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به شانس ۶ تیم لیگ دسته یک برای صعود، شاهین چهار بازی فینال‌گونه برای رسیدن به لیگ برتر در پیش دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، خداکرم ایزدپناه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم شاهین اکنون با تلاش تمامی مجموعه مدیریتی، اداری، کادر فنی و بازیکنان بازی به بازی پیش می‌رود و شرایط خوبی نیز در تیم حاکم شده که با چنین روندی صعود دور از دسترس نیست.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان نیز با تمام توان پای کار هستند زیرا اکنون بحث یک تیم نیست و آبروی ورزشی استان بوشهر در میان است.

ایزدپناه ادامه داد: با ظرفیت‌های خوب فوتبال استان، حق بوشهر است که حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

وی گفت: مسئولان برگزاری لیگ در این هفته‌ها  نهایت تلاش خود را در بهتر برگزار شدن رقابت‌ها دارند و با پیگیری آنان برای حضور داوران لیگ برتری، مشکلات داوری لیگ دسته یک کمتر شده‌است.

ایزدپناه ادامه داد: شاهین امسال یکی از بهترین باشگاه‌های کشور در بحث پرداخت‌ها بوده و تاکنون ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی و پاداش‌های پیروزی‌ها ذا نیز سر وقت پرداخت کرده است.

وی عنوان کرد: تیم شاهین بخاطر شیوع بیماری کرونا از حضور پیشکسوتان و هواداران در ورزشگاه محروم است اما با این وجود آنان با حضور مداوم در تمرین‌ها باعث ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در بازیکنان شدند.

ایزدپناه در ارتباط با تیم‌های پایه شاهین نیز اظهار داشت: این تیم‌ها با بودجه‌ای مناسب، فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و امید است تیم نونهالان نیز در آخرین بازی خود موفق ظاهر شود.

شاهین بوشهر اکنون با ۴۹ امتیاز در رده سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر