شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۳۱۶
جمعه ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در سه ماه ابتدایی امسال میزان وقوع جرایم خشن و جنایی در فصل اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل ۱۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ جوشن سهرابی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: در شاخص یاد شده نسبت کشف به وقوع نیز ۱۳۸ درصد گزارش شده‌است.

وی بیان کرد: کشف ۱۱ فقره از قتل‌های معوقه سنوات قبل و دست یابی به نسبت کشف به وقوع ۴۳۳ درصد در این جرم خشن از دیگر دستاوردهای پلیس آگاهی استان بوشهر سه ماه ابتدایی امسال است.

سهرابی ادامه داد: دستیابی به نسبت کشف به وقوع ۱۱۱ درصد در سرقت به عنف، کاهش ۵۰۰ درصدی وقوع سرقت مسلحانه، دست‌یابی به نسبت کشف به وقوع ۹۳ درصد در مجموع سرقت‌ها و کاهش وقوع جرایم سرقت از ۶ درصد افزایش در فروردین ماه به میزان ۲ درصد کاهش در پایان خردادماه از دیگر موفقیت‌های پلیس آگاهی استان بوشهر در سه ماه ابتدایی امسال است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین وقوع جرایم خشن نظیر گروگان‌گیری و سرقت از بانک و راه‌زنی در سال جاری در استان بوشهر منفی شد.

 وی افزود: شناسایی و دستگیری ۴۰ نفر خریدار اموال مسروقه، شناسایی و انهدام ۳۸ باند مجرمانه در جرایم سرقت که منتج به دستگیری ۱۰۴ نفر سارق و کشف ۳۶۱ فقره  انواع سرقت شده بخشی دیگری از موفقیت‌های پلیس آگاهی استان بوشهر است.

سهرابی درباره عملکرد پلیس آگاهی استان بوشهر در زمینه جرم جعل و کلاهبرداری گفت: کشف ۱۲۴ فقره جرم جعل و دست‌یابی به نسبت کشف به وقوع ۱۰۰ درصد در این جرم، کشف تعداد ۲۵۹  فقره جرم کلاه‌برداری و دست‌یابی به نسبت کشف به وقوع  ۱۰۰ درصد در این جرم از دیگر دستاوردهای پلیس آگاهی استان بوشهر در سه ماه نخست است.

وی گفت: در سه ماه امسال ۴۸ نفر محکوم تحت تعقیب در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

 سهرابی بیان کرد: برای سه‌ماه دوم نیز  برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و تلاش خواهد شد تا نتیجه مطلوب‌تری محقق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر