جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۳۵۱
شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: از آغاز اجرای طرح جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز تاکنون یکهزار و ۸۰۰ دستگاه در این استان کشف شده‌است.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا حشمتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح جمع‌آوری دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز از نیمه دوم سال گذشته در این استان آغاز شده و همچنان نیز با جدیت ادامه دارد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های رمزارز از جدی‌ترین عوامل تهدید کننده برای تامین برق مشترکان است که در این ارتباط نسبت به جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز توجه جدی صورت گرفته است.

حشمتی ادامه داد: از سوی شرکت توانیر نیز افرادی که اقدام به معرفی استفاده کنندگان دستگاه‌های رمز ارز به صورت غیرمجاز کنند مشمول دریافت پاداش تا سقف ۲۰  میلیون تومان می‌شوند.

وی عنوان کرد: افزایش محسوس دما نسبت به سال‌های گذشته، کاهش بارندگی‌ در سال‌های اخیر( منجر به کاهش ۵۰ درصدی ذخایر آب نیروگاه‌های برق آبی کشور شده) در کنار استفاده گسترده از دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز تامین برق پایدار را به طور جد تحت تاثیر قرار داده است.

 حشمتی یادآور شد: در این شرایط همزمان با اقدام‌های توسعه‌ای برای افزایش ظرفیت شبکه تفاهم‌نامه‌هایی نیز با بخش‌های مختلف اداری، تجاری و مسکونی منعقد شد تا با هدف تامین برق پایدار، مشترکان همکاری لازم و موثری را با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر داشته باشند.

حشمتی افزود: در این ارتباط درخواست جدی وزارت نیرو از مشترکان صرفه‌جویی در مصرف برق است که انتظار است از سوی هم استانی‌ها به بهترین  نخو ممکن اجرایی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر