شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۵۴۱
دوشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: رئیس هیات دو ومیدانی استان بوشهر گفت: با شناختی که از توانمندی و عملکرد ۲ نماینده اعزامی این استان به مسابقات قهرمانی کشور در شهرکرد داشتیم، کسب ۲ مدال طلا از سوی آنها دور از انتظار نبود.

به گزارش فکرشهر، مریم قربانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: پیش از این سارا ماهینی و نادیا مظلوم‌زاده همراه با تیم بزرگسالان به مسابقات مختلف اعزام شده و عملکرد قابل قبولی داشته‌اند، طوریکه مورد توجه مربی تیم ملی نیز قرار گرفتند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در رده‌های سنی پایه، آینده درخشانی در انتظار دو ومیدانی بانوان بوشهر است.

رئیس هیات دو ومیدانی استان بوشهر با اشاره به کسب ۲ مدال نقره از سوی علیرضا امیری در  ماده پرش سه گام و محمد اسماعیل زمانی در پرتاب نیزه، اذعان کرد: دانیال بی‌باک که پیشتر موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی شده بود در این مسابقات به دلیل نزدیک بودن کنکور سراسری شرکت نکرد.

قربانی با بیان اینکه دو ومیدانی بوشهر در مسابقات اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است، یادآور شد: حسن میهن دوست و محمد قاضی زاده به عنوان ۲ نماینده بوشهر در مسابقات کشوری بزرگسالان هر دو  در ماده پرش طول موفق به کسب مدال شدند.

وی اضافه کرد: محمد تماری دیگر جوان بوشهری نیز به دلیل اینکه استان بوشهر در این ماده ۲ سهمیه داشت به همراه تیم قزوین در مسابقات شرکت کرد و ۳ مدال طلا، نقره و برنز این رشته به پسران بوشهری رسید.

 رئیس هیات دو ومیدانی استان بوشهر ادامه داد: ۶ دختر و۶ پسر نیز در مسابقات نوجوانان شهرکرد شرکت می‌کنند که با توجه به توانمندی و شناختی که از آنها سراغ داریم، انتظار می‌رود نمایش موفقی داشته باشند.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در بخش دختران چهارم و پنجم تیرماه به میزبانی شهرکرد برگزار شد و تیم بوشهر در مجموع با کسب ۲ مدال طلا در جایگاه چهارم مسابقات ایستادند.

نادیا مظلوم‌زاده با پرتابی به طول ۳۵.۳ متر در ماده پرتاب نیزه و سارا ماهینی با پرشی به ارتفاع ۱.۶۰ متر در ماده پرش ارتفاع موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر