شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۶۵۳
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر قهرمانی " فاطمه کرم زاده" دختر تیرانداز المپیکی این استان را در مسابقات جهانی در کرواسی تبریک گفت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد تقی ایرانی روز چهارشنبه در پیامی با تبریک کسب رتبه چهارم انفرادی و مدال طلای تیمی فاطمه کرم‌زاده در مسابقات کروارسی، اظهار کرد: برای این بانوی ورزشکار و جامعه ورزش استان بوشهر آرزوی موفقیت بیشتر در مجامع ملی و بین‌المللی دارم.

وی افزود: بسیار مفتخریم که با توان و همت فرزندان استان بوشهر، نام بلند کشور عزیزمان و این استان با افتخار می‌درخشد و به خود جوانان پرشور و تلاشگر این استان نام ایران را در سراسر جهان بلند آوازه می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: تلاش‌ها و فعالیت‌های ستودنی فاطمه کرم‌زاده به عنوان یک بانوی ورزشکار مسلمان، مایه مباهات است و امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

تیم تفنگ بادی بانوان ایران شامل نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در رقابت‌های جام جهانی کرواسی موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا شد.

فاطمه کرم‌زاده در این مسابقات با ۶۳۳.۶ امتیاز به عنوان نفر اول در ماده تفنگ بادی به مرحله نهایی راه یافت و در فینال با اختلاف بسیار کم پس از نمایندگانی از مجارستان، اسلوونی و ایتالیا در جایگاه چهارم قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر