دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی گناوه گفت: بکارگیری نیروهای بومی شمال استان بوشهر بویژه ازاین شهرستان در پروژه دردست احداث مخازن ذخیره 10 میلیون بشکه ای نفت کشور باید مورد توجه قرار گیرد.به گزارش فکرشهر، حسن غلامی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: درنشستی که بتازگی با مسوولان شرکت مجری این پروژه برگزار شد، از آنان خواسته شد تا نسبت به این خواسته که از مطالبات بحق مردم این منطقه است در زمان احداث و بهره برداری آن را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۷۹
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: رییس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی گناوه گفت: بکارگیری نیروهای بومی شمال استان بوشهر بویژه ازاین شهرستان در پروژه دردست احداث مخازن ذخیره 10 میلیون بشکه ای نفت کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر، حسن غلامی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: درنشستی که بتازگی با مسوولان شرکت مجری این پروژه برگزار شد، از آنان خواسته شد تا نسبت به این خواسته که از مطالبات بحق مردم این منطقه است در زمان احداث و بهره برداری آن را مدنظر قرار دهند.

وی اظهارکرد: دراین نشست پیشرفت این پروژه که در حوزه شهرستان دیلم قرار دارد، مطلوب بوده وهم اینک 500 نیرو دراین پروژه مشغول بکارند که ازاین مجموع 100 نیروی آن بومی هستند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه ادامه داد: برای پیگیری مطالبات این منطقه نشست ادارات تعاون این شهرستان و دیلم با شرکت های مجری این پروژه ضروری است و در این ارتباط در روز جاری به این منطقه عزیمت و با مسوولان آن نشست مجددی برگزار خواهدشد.

وی گفت: شرکت پترو امید آسیا وابسته به بانک سپه سرمایه گذاری این پروژه را برعهده دارد که مدیرعامل آن در زیرمجموعه آن تغییراتی بوجود آورده است.

غلامی بیان کرد: از زمان بهره برداری این پروژه شرکت تهران جنوب به مدت دو سال مجری پروژه بهره بردار خواهد بود و نیروهای بکار گرفته شده تثبیت خواهند شد.

ذخیره سازی نفت خام با ظرفیت ١٠ میلیون بشکه از طریق احداث هشت مخزن فولادی هر یک به ظرفیت یک میلیون بشکه، چهار مخزن فولادی هر یک به ظرفیت ٢٥٠ هزار بشکه و ٢ مخزن فولادی هر یک به ظرفیت ٥٠٠ هراز بشکه به صورت B.O.O (ساخت، مالکیت و بهره برداری) در زمینی به گستردگی ١٠٠ هکتار از عمده اهداف اجرای این پروژه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر