شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: بوشهر نخستین استان کشور است که همزمان با تهران برای اکران عمومی فیلم مستند 'کهریزک ، چهار نگاه' انتخاب شده است.به گزارش فکرشهر، عبدالرسول جمالی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:این فیلم چهار نگاه متفاوت به آسایشگاه سالمندان کهریزک را به تصویر کشیده است،وی یادآورشد:نمایش عمومی فلیم مستند 'کهریزک ، چهار نگاه' به همت سینما جوان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر ساعت 18.30 دقیقه امروز در سالن این اداره کل به صورت آزاد و رایگان انجام می شود.
کد خبر: ۹۱۸۰
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: بوشهر نخستین استان کشور است که همزمان با تهران برای اکران عمومی فیلم مستند 'کهریزک ، چهار نگاه' انتخاب شده است.

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول جمالی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:این فیلم چهار نگاه متفاوت به آسایشگاه سالمندان کهریزک را به تصویر کشیده است،

وی یادآورشد:نمایش عمومی فلیم مستند 'کهریزک ، چهار نگاه' به همت سینما جوان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر ساعت 18.30 دقیقه امروز در سالن این اداره کل به صورت آزاد و رایگان انجام می شود.

جمالی اظهارداشت: بعد از پخش و نمایش فیلم مستند 'کهریزک ،چهار نگاه' جلسه نقد و بررسی این اثر با حضور محسن امیر یوسفی یکی از چهار کارگردان این فیلم برگزار خواهد شد.

رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: این فیلم شامل حکمت شادان ، عید ، اتاق 202 و حمله در کهریزک است که با رویکردی به زندگی خانه سالمندان توسط فیلم سازان شاخص داستانی و مستند شامل رخشان بنی اعتماد ، بهمن کیارستمی، محسن امیر یوسفی و پرویز کلانتری ساخته شده است.

وی گفت: هم اینک این فیلم در گروه سینمای هنر و تجربه در تهران در حال اکران است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر