يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۹۱۱
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس گفت: مرکز رشد مشترک این دانشگاه و پارک علم و فناوری از شورای گسترش آموزش عالی مجوز گرفت.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس روز یکشنبه به نقل از روح الله فاتحی افزود: معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نامه‌ای با ایجاد مرکز رشد مشترک دانشگاه خلیج فارس و پارک علم و فناوری خلیج فارس با مسئولیت پارک به عنوان موسس موافقت کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس در این مرکز رشد، با هماهنگی دانشگاه خلیج فارس امکان استفاده از فضاهای اداری، کارگاهی و آزمایشگاهی فراهم شده‌است و دریافت خدمات آزمایشگاهی نیز با تعرفه ترجیحی امکان پذیر است.

فاتحی با اشاره به درخواست پارک رشد علم و فناوری بوشهر به استناد قرارداد منعقد شده میان این پارک و دانشگاه خلیج فارس، ادامه داد: واحدهای فناور دانش بنیان و رشد یافته می‌توانند در مجتمع فناوری مروارید به عنوان بخشی از فضای استقرار واحدهای فناور این مرکز رشد استقرار یابند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس گفت: درخواست‌های استقرار واحد های فناور از طریق سامانه مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس به آدرس karafarini.pgu.ac.ir/team/create امکان‌پذیر است و پس از ارزیابی اولیه در دانشگاه، در شورای فناوری مراکز رشد استان بوشهر طرح می‌شود.

فاتحی یادآور شد: واحدهایی که در این مرکز رشد مستقر می‌شوند نیز از حمایت‌ها و مزایای استقرار در پارک علم و فناوری خلیج فارس بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر