دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۹۹۴
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: این تیم برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی به دلیل نداشتن پیش فصل مناسب شرایط دشواری در پیش دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد میهن‎دوست افزود: امسال شرایط متفاوتی برای پارس جنوبی است زیرا این تیم هر سال بهترین شرایط را در پیش از فصل سپری می‌‎کرد ولی امسال مسائل مربوط به پشتیبانی تیم منجر به تاخیر در کار شد.

وی بیان کرد: تیم‎‏ پارس جنوبی که همواره از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور پیش می‌‏رفت ولی تا به امروز که تنها ۴۸ ساعت به آغاز مسابقات مانده تنها هشت جلسه تمرینی برگزار کرده است.

میهن‎دوست ادامه داد: به طور طبیعی تیمی که با هشت جلسه تمرینی راهی مسابقات می‎‌شود شرایط دشواری دارد ولی با توجه به وجود بازیکنان نخبه و مستعد بتوان تا حدودی این کمبود را جبران و روزهای خوبی در مسابقات سپری کنیم.

وی افزود: شرایط بدنی بازیکنان در تمرین‌‎های برگزار شده به نحوی است که انتظار می‎‌رود بزودی شرایط رقابت قرار گیرند چراکه عمده بازیکنان پارس جنوبی حرفه‎‌ای تیم پیش از آغاز تمرین‎‌های گروهی به صورت انفرادی تمرین کردند.

میهن‌دوست عنوان کرد: این تیم در هفته نخست تا سوم رقابت‌ها به ترتیب با پاس گناوه، شاهین خزر رودسر و صنعت فرش حداد اصفهان دیدار می‌کند.

وی ادامه داد: با همه مشکلاتی که پیش روی آغاز تمرین‌ها در موعد مناسب بوده امیدواریم  پارس جنوبی امسال نیز همانند سال‌های گذشته نماینده شایسته‌ای برای استان بوشهر باشد.

پاس گناوه و دریانوردان بوشهر ۲ نماینده دیگر این استان در لیگ برتر فوتبال ساحلی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر