سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۰۲۸
دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و اعضای کارگروه‌ها، اولین نشست کمیته آموزش پایتخت قرآنی کشور در بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در این نشست اظهار داشت: باید برنامه‌های قرآنی به منظور نهایی شدن آنها در تیر ماه سال جاری جمع‌بندی شوند.

وی با تاکید بر اینکه حرکت‌ها و اقدامات بسیار خوب و ارزنده‌ای از طرف دستگاه‌های عضو کمیته انجام شده است، افزود: لزوم شفاف سازی این اقدامات و دقیق‌تر شدن جهت گیری‌ها مورد تأکید است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ابتدای این نشست ضمن تشریح و بیان وظایف هر یک از دستگاه‌های عضو کمیته افزود: به یمن انتخاب استان ولایتمدار بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور، ۱۰ کمیته تخصصی جهت پیشبرد اهداف عملیاتی اعم از کمیته برنامه‌ریزی، کمیته بودجه، ملی و پشتیبانی، کمیته آموزش، کمیته پژوهش و تألیفات، کمیته مشارکت‌های مردمی، کمیته امور زیربنایی و کمیته اطلاع‌رسانی شکل گرفت که هر یک از این کمیته‌ها شامل چند کارگروه و عضو هستند.

وی همچنین در خاتمه خاطر نشان کرد: کمیته آموزش با مسئولیت مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و جانشینی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان است که اولین نشست تخصصی این کمیته با حضور دستگاه‌های عضو از قبیل حوزه علمیه، بهزیستی، آموزش و پرورش و دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت به منظور ارائه برنامه آموزشی هر دستگاه به رئیس کمیته برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر