يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دیر گفت: 120 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای اسکله و موج شکن در خورخان بخش بردخون این شهرستان اختصاص یافته است.به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد افزود: برای تکمیل و اتمام این پروژه ملی500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.وی اضافه کرد: امیدواریم با مساعدت وزیرجهاد کشاورزی، پیگیری نماینده مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی و مسوولان استان اعتبار کامل این طرح محقق شود و مردم هرچه زودتر از مزایای آن بهره مند شوند.
کد خبر: ۹۲۰۳
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: 120 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای اسکله و موج شکن در خورخان بخش بردخون این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد افزود: برای تکمیل و اتمام این پروژه ملی500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با مساعدت وزیرجهاد کشاورزی، پیگیری نماینده مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی و مسوولان استان اعتبار کامل این طرح محقق شود و مردم هرچه زودتر از مزایای آن بهره مند شوند.

فرمانداردیر ادامه داد: پیمانکار پروژه ملی موج شکن و اسکله خورخان بردخون در هفته گذشته تعیین شه که یکی از پیمانکاران توانا است و امیدواریم در این هفته نسبت به تجهیز کارگاه و اجرای این پروژه اقدام کند.

وی احداث موج شکن و اسکله خورخان بردخون یکی از مطالبات جدی مردم منطقه دانست و بیان کرد: یکی از مطالبات مهم و اساسی مردم بویژه صیادان بردخون اجرای عملیات موج شکن خورخان است که امیدواریم در دولت تدبیر و امید این پروژه ملی به بهره برداری برسد.

اعتماد اظهارکرد: درسال جاری 310میلیارد ریال برای عمران و آبادانی این شهرستان اختصاص یافته است که تاکنون 150 میلیارد ریال آن برای اتمام پروژه ها تخصیص گرفته است.

وی در مورد دستاورد سفر رییس جمهوری به استان بوشهر یادآورشد: سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر دستاورد بزرگی به دنبال داشته است که به تبع آن شهرستان دیر نیز از این دستاورد بی نصیب نمانده وتکمیل اتوبان ساحلی دیر- بوشهر یکی از این مصوبات است و امیدواریم ادامه پیدا کند.

به گزارش ایرنا، فرمانداردیر در مورد بیمارستان در دست ساخت این بندر گفت: بیمارستان دیر اکنون 65درصد پیشرفت دارد و این پروژه از تعهدات وزارت نفت است که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید اخیر خود از این پروژه قول داد که در صورتی که ساختمان بیمارستان تحویل شود، ظرف مدت یک ماه اقدام به تجهیز آن خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر