دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: تورهای خبری ویژه خبرنگاران بوشهری برگزار می شود.به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، پیمان زنده‌بودی در نشست خبرنگاران با معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان چشمان بیدار جامعه هستند و مطالبه‌گری خبرنگاران می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه هر چه بیشتر استان داشته باشد.وی ادامه داد: ارتباط مستمر خبرنگاران با مسئولان و برگزاری نشست‌های مشترک می‌تواند زمینه ساز ارائه اطلاعات مناسب از رویدادهای استان به مردم و بالعکس باشد که تلاش داریم تا زمینه این ارتباط را هر چه بیشتر فراهم سازیم.
کد خبر: ۹۲۲۲
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: تورهای خبری ویژه خبرنگاران بوشهری برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، پیمان زنده‌بودی در نشست خبرنگاران با معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان چشمان بیدار جامعه هستند و مطالبه‌گری خبرنگاران می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه هر چه بیشتر استان داشته باشد.

وی ادامه داد: ارتباط مستمر خبرنگاران با مسئولان و برگزاری نشست‌های مشترک می‌تواند زمینه ساز ارائه اطلاعات مناسب از رویدادهای استان به مردم و بالعکس باشد که تلاش داریم تا زمینه این ارتباط را هر چه بیشتر فراهم سازیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تورهای خبری ویژه خبرنگاران بوشهری برگزار می‌شود که می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی خبرنگاران ار طرح‌های در دست اجرای استان داشته باشد.

وی بیان کرد: در این تورها خبرنگاران به همراه مسئولان از پروژه‌های مختلف استان بازدید می‌کنند و از وضعیت پیشرفت این پروژه‌ها و چشم‌اندازهای این طرح‌ها گزارش تهیه خواهند کرد.

زنده‌بودی در ادامه با تقدیر از حضور خبرنگاران در پوشش مناسب برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، افزود: تشریح و تبیین مطالبات مردم یکی از مهم‌ترین رسالت‌های رسانه‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی نخستین نمایشگاه شهری عکس فجر در بوشهر خاطرنشان ساخت: نخستین نمایشگاه شهری عکس فجر بوشهر نیز برگزار خواهد شد که در این نمایشگاه عکس‌های مربوط به راهپیمایی‌هایی انقلاب در 36 سال اخیر، عکس‌های مربوط به آذین‌بندی‌های دهه فجر و سایر عکس‌های مربوط به این ایام نمایش داده خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر تاکید کرد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند تصاویر گرفته شده با موبایل و یا دوربین‌های حرفه‌ای را برای حضور در این نمایشگاه ارسال کنند که در پایان از برگزیدگان این جشنواره تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر