جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۵۱۳
سه‌شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برنامه خاموشی احتمالی برق را برای مشترکان این استان تشریح کرد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا صالحی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جدول گروه بندی مشترکان برق در استان بوشهر به هشت گروه ۲۴ ساعته تقسیم شده که در صورت اعمال قطعی برق آنها برای مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه قطع می‌شود.

وی بیان کرد: هر کدام از شهروندان پس از قطع برق محل کار و یا سکونت خود می‌توانند گروه های مدیریت اعمال خاموشی خود را تشخیص دهند.

صالحی ادامه داد: این گروه‌بندی تا پایان فصل تابستان و در صورت اعمال برنامه‌های مدیریت اضطراری بار برای مشترکان ثابت بوده و با هدف رعایت عدالت تنها زمان اعمال آن در شبانه روز و در طول هفته جابه جا می‌شود.

وی گفت: نبود تراز میزان تولید و مصرف در شبکه و افزایش دمای سراسری  ۲ عامل مهم در اعمال قطعی‌ها در صنعت برق است.

صالحی یادآور شد: در استان بوشهر در یک هفته گذشته با همکاری خوب صنایع و مشترکان همراهی مسئولان استانی در همه بخش‌ها و سطوح و مدیریت مصرف صحیح شاهد اعمال برنامه های مدیریت اضطراری بار نبوده که انتظار است با هدف جلوگیری از اعمال قطعی ها این تعامل مطلوب با صنعت برق همچنان تداوم داشته باشد  

وی افزود: اعمال خاموشی مشترکان دیماندی شامل واحدهای صنعتی زمان خاموشی برای آنها ۱۴ تا ۱۷ و زمان خاموشی برای ۱۳ سایت پرورش میگو استان بوشهر نیز ساعت ۱۲ تا ۱۶ تعیین شده است.

صالحی گفت: برخی از مشترکان نیز در گروه ممنوعه برای اعمال مدیریت مصرف قرار دارند و برق آنها قطع نمی‌شود که این مراکز شامل بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، ایستگاه‌های بزرگ پمپاژ آب و آب‌ شیرین‌کن‌های بوشهر و کنگان هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر