شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۶۳۳
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: جوانان دانشجو برای ازدواج نیازمندان حمایت هستند و در این زمینه مشارکت خیران برای تامین خوابگاه متاهلی و امکانات مورد نیاز آنان ضروری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر عبدالمجید مصلح پنجشنبه شب در آیین مجازی ازدواج دانشجویی اظهار کرد: بیشتر دانشگاه‌های کشور از زیرساخت‌های لازم برای رفاه دانشجویان متاهل برخوردار نیستند و لازم است تدابیری در این زمینه اندیشیده شود.

وی ادامه داد: بسیاری از خیران به مساله ازدواج جوانان توجه ویژه‌ای دارند و از این افراد خیر و نیکوکار بویژه در استان بوشهر دعوت می‌شود برای حمایت از ازدواج جوانان دانشجو، در زمینه احداث خوابگاه های متاهلی دانشجویی در دانشگاه‌ها مشارکت کنند.

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه خلیج فارس نیز در آیین مجازی ازدواج ۵۱ زوج دانشجو در استان بوشهر، گفت: هدف اصلی از برگزاری جشن ازدواج دانشگاهیان به این شکل، آسان گرفتن امر ازدواج همراه با انتخابی آگاهانه و منطقی است.

حجت‌الاسلام رضا جمالی افزود: در راستای ترویج ازدواج دانشجویی، با همکاری دانشگاه و معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی تسهیلات بدون سود برای تامین جهیزیه به همراه هدایایی به زوج‌های دانشجو اعطا می‌شود.

وی اضافه کرد: یک سفر زیارتی به مشهد مقدس نیز به دانشجویان متاهلی که تاریخ عقدشان در بازه  زمانی سال ۹۸ تا ۹۹ است در نظر گرفته شده است و این سفر برای شرکت کنندگان دوره قبلی مراسم ازدواج دانشگاهیان که به سبب شیوع ویروس کرونا صورت نگرفت، به قوت خود باقی است و در فرصت مناسب انجام می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر