شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مجری توسعه مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی استان بوشهر:
کد خبر: ۹۲۶۴۴
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: مجری توسعه مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی استان بوشهر از صدور مجوز ۳۰ مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیر دولتی خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، نرگس خورموجی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصلی ترین رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گسترش دانش و فناوری‌های جدید در کشاورزی و مهندسی سازی تولید است.

مجری توسعه مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با هدف نهادسازی غیردولتی، مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیر دولتی برای عرضه و نشر دانش و انواع فن آوری ایجاد شده است.

وی بیان کرد: این مراکز محل فعالیت حرفه‌ای اعضای دارای پروانه اشتغال سازمان بوده و مهندسین می‌توانند در زمینه خدمات تخصصی از قبیل مطالعه، طراحی، اجرا، نظارت، راه اندازی، بهره برداری، کنترل و بازرسی، ارزیابی، تحقیق، تشخیص، مشاوره، اظهار نظر فنی، نظارت بر تولید و… فعالیت کنند.

خورموجی افزود: در راستای اجرایی کرد موارد فوق الذکر، این سازمان پویش هر هفته یک مرکز را در دهه مبارک فجر سال گذشته آغاز کرد و امروز پس از گذشت حدود ۲۰ هفته تعداد مراکز این استان به شماره ۴۰ رسیده است.

وی ادامه داد: هرچند این پویش پایان یافته است اما همچنان اعضای دارای پروانه اشتغال متقاضی مرکز در سطح استان و خصوصاً دهستان‌ها می‌توانند متناسب با رشته تحصیلی و زمینه فعالیت درج شده در پروانه اشتغال شأن نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر