دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار آبپخش با اشاره به فعالیت 4 هزار خانوار آبپخشی در عرصه کشاورزی خواستار ایجاد تعاونی تخصصی کشاورزی در آبپخش شد.به گزارش فکرشهر از فارس، علی مردانلو پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبپخش اظهار داشت: ایجاد تعاونی در مناطق مختلف فرصت مغتنمی برای اعتلای اقتصادی مناطق فراهم می‌آورد.بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: نگاه دقیق و علمی نسبت به کارکرد تعاونی‌ها با توجه به پتانسیل‌های هر منطقه به افزایش درآمد خانوارهای عضو و بهبود گردش اقتصادی مناطق کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۲۶۶
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۴

فکرشهر: بخشدار آبپخش با اشاره به فعالیت 4 هزار خانوار آبپخشی در عرصه کشاورزی خواستار ایجاد تعاونی تخصصی کشاورزی در آبپخش شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، علی مردانلو پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبپخش اظهار داشت: ایجاد تعاونی در مناطق مختلف فرصت مغتنمی برای اعتلای اقتصادی مناطق فراهم می‌آورد.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: نگاه دقیق و علمی نسبت به کارکرد تعاونی‌ها با توجه به پتانسیل‌های هر منطقه به افزایش درآمد خانوارهای عضو و بهبود گردش اقتصادی مناطق کمک می‌کند.

مردانلو بیان داشت: ایجاد تعاونی‌های روستایی در روستاهای بخش آبپخش از اولویت‌های مهمی است که به آن توجه داریم و در این زمینه برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: ایجاد تعاونی روستایی در روستاهای تابعه بخش آبپخش یک فرصت و ظرفیت مهم برای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و اجرای طرح‌های توسعه روستایی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

بخشدار آبپخش با اشاره به فعالیت بیش از 4 هزار خانوار آبپخشی در زمینه کشاورزی، عنوان کرد: با توجه به جمعیت بالای باغداران و کشاورزان در آبپخش راه‌اندازی تعاونی تخصصی کشاورزی در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

مردانلو ایجاد تعاونی‌های مصرف در مناطق مختلف را ضروری دانست و عنوان کرد: تعاونی‌های مصرف‌ می‌تواند بار هزینه اضافه را از دوش مردم بردارد و اقلام مصرفی مورد نیاز مردم را با نرخ مناسب در اختیار ایشان قرار دهد.

وی با اشاره به مشکلات تعاونی مرزنشینان آبپخش، گفت: تعاونی مرزنشینان آبپخش با مشکلات فراوانی مواجه است و انتظار داریم مسئولان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر