دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پایگاه خبری گناوه پرس روز سه شنبه هفتم بهمن ماه نوشت: استقرار خودروهای پلیس راه و نصب دوربین های کنترل سرعت تا تکمیل دو بانده شدن جاده گناوه - دیلم از مطالبات مردم شمال استان بوشهر است.به گزارش فکرشهر، در ادامه این مطلب آمده است: عدم استقرار خودروهای پلیس راه و نبود نصب دوربین های کنترل سرعت در مسیر جاده گناوه - دیلم به طول 65 کیلومتر ، یکی از عوامل بروز تصادفات هولناک و تاخت و تاز قاچاقچیان سوخت و کالا در این مسیر شده است.
کد خبر: ۹۲۷۶
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: پایگاه خبری گناوه پرس روز سه شنبه هفتم بهمن ماه نوشت: استقرار خودروهای پلیس راه و نصب دوربین های کنترل سرعت تا تکمیل دو بانده شدن جاده گناوه - دیلم از مطالبات مردم شمال استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر، در ادامه این مطلب آمده است: عدم استقرار خودروهای پلیس راه و نبود نصب دوربین های کنترل سرعت در مسیر جاده گناوه - دیلم به طول 65 کیلومتر ، یکی از عوامل بروز تصادفات هولناک و تاخت و تاز قاچاقچیان سوخت و کالا در این مسیر شده است.

بدون شک نقش و اهمیت پلیس راه و در کنار آن تجهیز جاده های ارتباطی به دوربین های کنترل سرعت و پایگاههای امداد و نجات جاده ای می تواند باعث افزایش ایمنی و سلامت رانندگان و مسافران در طول مسیر سفر باشد. 

نصب دوربین های کنترل سرعت در مسیر جاده ها ضمن ایجاد ترویج رانندگی ایمن سبب ترغیب و لزوم رانندگان به داشتن سرعت مجاز می شود.

هرگاه جاده ای فاقد استاندارد های لازم برای عبور ومرور باشد مشهور به جاده مرگ می شود که استقرار و حضور فوق العاده تیم های گشت پلیس در جاده ها بصورت چشمگیری می تواند از حوادث جاده ای جلوگیری کند.

جاده گناوه و دیلم (جاده مرگ ) که هر از چند روزی شاهد حوادثی تلخ در آن هستیم نیاز به توجه فوق العاده دارد.

هم اینک که این جاده در حال ترمیم و نوسازی برای دو بانده شدن است ، تا پایان و تکمیل باند جدید زمانی سپری خواهد شد که نمی توان این زمان را تا اصلاح نهایی نادیده گرفت و هر روز شاهد تصادفات دلخراشی بود.

متاسفانه در این جاده از گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه به صورت دائم و جدی خبری نیست.

درخواست عموم همشهریان ٬ از مسوولان شهری و استانی استقرار خودروهای پلیس راه و نصب دوربین های کنترل سرعت در اسرع وقت است تا بتوان از بیشتر تصادفاتی که در این مسیر بر اثر انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز اتفاق می افتد جلوگیری شود.

پیشنهاد می شود که با تقسیم این جاده به سه قسمت، خودرو گشت پلیس در حالت های گشت جاده ای و حالت استقرار و با دوربین های کنترل سرعت ، این جاده را مدیریت کنند. 

عدم استاندارد مشهود و ثابت شده جاده از یک طرف، خواب آلودگی رانندگان خودروهای سنگین ٬ سرعت های غیر مجاز ٬ انجام تجارت غیر قانونی بعضی از رانندگان متخلف با سرعت های سرسام آور از طرف دیگر بطور قطع در افزایش حوادث نقشی دارد و از مسوولان درخواست می شود این مطالبه مردمی را پیگیری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر