يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای گناوه گفت: توانمندسازی افراد معلول جامعه از اهداف این سازمان است که بجد دنبال می شود.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد لیراوی روز سه شنبه در نشست مشترک با مدیر مرکز توانبخشی گل های آسمانی این شهرستان افزود: با فراگیری مهارت های آموزشی به افراد کم توان جسمی و حرکتی دیدگاه جامعه نسبت به این قشر که مظلوم واقع شده تغییر خواهد کرد زیرا اغلب افراد جامعه نگاه دیگری به معلولیت دارند.وی اظهارکرد: مراکز آمزش فنی و حرفه ای باید با برگزاری دوره های مهارتی برای معلولان، نگاهی را که به معلولان می شود به یک فرصت در اجتماع تبدیل کنند.
کد خبر: ۹۲۸۲
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای گناوه گفت: توانمندسازی افراد معلول جامعه از اهداف این سازمان است که بجد دنبال می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد لیراوی روز سه شنبه در نشست مشترک با مدیر مرکز توانبخشی گل های آسمانی این شهرستان افزود: با فراگیری مهارت های آموزشی به افراد کم توان جسمی و حرکتی دیدگاه جامعه نسبت به این قشر که مظلوم واقع شده تغییر خواهد کرد زیرا اغلب افراد جامعه نگاه دیگری به معلولیت دارند.

وی اظهارکرد: مراکز آمزش فنی و حرفه ای باید با برگزاری دوره های مهارتی برای معلولان، نگاهی را که به معلولان می شود به یک فرصت در اجتماع تبدیل کنند.

لیراوی گفت: این نشست در راستای ترویج آموزش های مهارتی برای افراد کم توان و ناتوان جسمی حرکتی برگزار شده است.

حسین پور ، مدیر مرکز توانبخشی گل های آسمانی با قدردانی از رییس و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای در توجه ویژه به آموزش معلولان ، گفت:این مرکز 350 خانوار را تحت پوشش دارد که با فراگیری آموزش های مهارتی ،ضمن کسب توانایی لازم، در توسعه مشاغل خانگی نیز می توان گام های اساسی برداشت.

دراین نشست که عضو شورای اسلامی شهر گناوه حضور داشت، طرفین بر توسعه آموزش های مهارتی برای توانمندسازی معلولان تاکید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر