دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: درپاسخ به هتاکی یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس آخرین پیام آور وحی الهی حضرت محمد مصطفی (ص) یک دختر عکاس گناوه ای دست به یک ابتکار وخلاقیت زیبایی زده است.به گزارش فکرشهر، معصومه ابریشمی مبتکر این طرح روزپنجشنبه درگفت وگو باخبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارکرد: این هتاکی سخیف که احساسات مسلمانان سراسر جان را جریحه دار کرد موجب شد تا با توجه به آشنایی که درحرفه عکاسی داشتم ابتکاری ازخود بروز دهم.این عکاس گناوه ای افزود: دراین ارتباط هفت دکور متنوع با مضامین مختلف نظیر نوشته های محمد رسول الله و ماعاشق محمدیم طراحی و از شهروندان دعوت کردم تا در کنار این طراحی ها عکس بگیرند.
کد خبر: ۹۳۱۲
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۶

فکرشهر: درپاسخ به هتاکی یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس آخرین پیام آور وحی الهی حضرت محمد مصطفی (ص) یک دختر عکاس گناوه ای دست به یک ابتکار وخلاقیت زیبایی زده است.

به گزارش فکرشهر، معصومه ابریشمی مبتکر این طرح روزپنجشنبه درگفت وگو باخبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارکرد: این هتاکی سخیف که احساسات مسلمانان سراسر جان را جریحه دار کرد موجب شد تا با توجه به آشنایی که درحرفه عکاسی داشتم ابتکاری ازخود بروز دهم.

این عکاس گناوه ای افزود: دراین ارتباط هفت دکور متنوع با مضامین مختلف نظیر نوشته های محمد رسول الله و ماعاشق محمدیم طراحی و از شهروندان دعوت کردم تا در کنار این طراحی ها عکس بگیرند.

وی گفت: از این حرکت که به مدت دو روز و به صورت رایگان انجام شد، استقبال شایانی صورت گرفت و 500 نفر شرکت کردند.

وی افزود: قراراست عکس های تهیه شده با قاب جذاب و شکیل به شهروندانی که از آنان عکس گرفته شده درصورت تمایل با هزینه اندکی تحویل داده شود.

ابریشمی با اشاره به اینکه قرار است این آثار در نمایشگاه های عکس درمعرض دید عموم قرار دهم افزود: برای تهیه دکورهای طراحی شده 70 میلیون ریال هزینه کردم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر