شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۱۳۵
جمعه ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۸

فکرشهر: امام جمعه بندر دیرگفت: خطبه های نماز جمعه و پیگیری امام جمعه دفاع از نظام اسلامی، دستاوردهای انقلاب، حمایت از امام و رهبری و مدافع مردم و پیگیر خواسته های مردم است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز جمعه به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور در نشست با خبرنگاران افزود: دفتر امام جمعه دیر و شخص امام جمعه  در زمینه مشکلات مردم شهرستان در زمینه ته لنجی، آب ، برق، کمبود مرغ، اشتغال جوانان، گرانی در بازار ، کمبود های بیمارستان، شرکت در مراسم دینی و مذهبی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عرصه های مختلف نقش آفرین بوده است.

وی یادآورشد: نماز جمعه و حج سرمایه بزرگ معنوی در جامعه هستند و محروم بودن از آن ها خسارت بزرگ معنوی است.

حسینی بااشاره به اینکه امام رحمه الله علیه احیاگر نماز جمعه در سراسر کشور بود  گفت: نهاد نماز جمعه، نهادی مردمی بدون تشریفات است و دفتر امام جمعه در خدمت مردم قرار دارد.

رییس دفتر امام جمعه دیر گفت: از ۳۱ تیرماه الی پنجم مرداد هفته نماز جمعه با شعار همیشه مردمی همیشه انقلابی  است.

عیسی فولادی افزود: گل افشانی قبور شهدا، نشست با خبرنگاران، نشست با روحانیون، تجلیل از خانواده شهدا و خانواده متوفی ستاد نماز جمعه از برنامه های ستاد نماز جمعه شهر دیر است.

وی گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها، بیشترین برنامه های هفته نماز جمعه شهر دیر در فضای مجازی صورت می گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر