جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تلاش‌های زیادی برای حل مشکل نبود استخر عمومی در بوشهر صورت گرفته اما قول می‌دهم تا تابستان سال آینده جوانان بوشهری بتوانند از یک استخر مناسب برخوردار شوند.به گزارش فکرشهر، موسی کشتکار صبح امروز در مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات شنای پسران دانشگاه‌های پیام نور کشور در بوشهر با اشاره به اهمیت وزش شنا اظهار داشت: شنا یک رشته ورزشی کامل است و تمام تعاریف یک ورزش کامل در این رشته مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۴
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: معاون فرهنگی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تلاش‌های زیادی برای حل مشکل نبود استخر عمومی در بوشهر صورت گرفته اما قول می‌دهم تا تابستان سال آینده جوانان بوشهری بتوانند از یک استخر مناسب برخوردار شوند.

به گزارش فکرشهر، موسی کشتکار صبح امروز در مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات شنای پسران دانشگاه‌های پیام نور کشور در بوشهر با اشاره به اهمیت وزش شنا اظهار داشت: شنا یک رشته ورزشی کامل است و تمام تعاریف یک ورزش کامل در این رشته مشاهده می‌شود.

وی بیان کرد: اهمیت ورزش نشا بر کسی پوشیده نیست چرا که هم ورزش است هم هنر درمان و سلامت، لذا هر ورزشی که با آب یا همان مایه حیات در ارتباط است، جذابیت خاص خود را دارد.

معاون فرهنگی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: باید بتوانیم ویژگی‌های این رشته ورزشی و سایر رشته‌ها را به جامعه القا کنیم چرا که جامعه امروز ما محتاج فعالیت‌های جسمی است.

کشتکار با اشاره به کمبود استخر عمومی در شهر بوشهر تصریح کرد: تلاش‌های زیادی برای حل این مشکل صورت گرفته اما قول می‌دهم تا تابستان سال آینده جوانان بوشهری بتوانند از یک استخر مناسب برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: در بوشهر یک استخر طبیعی بی‌نظیر داریم اما استفاده خوبی از آن نکردیم هر چند شش تا هفت ملی‌پوش در رشته‌های مختلف آبی و ساحلی داریم.

معاون فرهنگی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: زیبنده نیست استانی به این همه ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی از داشتن استخر استاندارد و مناسب در مضیقه باشد.

کشتکار گفت: این کشور نیازمند انسان‌های توانمندی است و توسعه یک مملکت نیز به افراد با دانش و متخصص نیاز دارد.

وی با قدردانی از دانشگاه پیام نور بوشهر برای میزبانی این دوره از رقابت‌ها گفت: امیدوارم دانشجویان شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها خاطرات شیرینی از بوشهر داشته باشند.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر