جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۶۰۲
شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر گفت: حقوق پاکبانان بوشهر قبل از حقوق کارکنان شهرداری پرداخت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، اله یار گرشاسبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای رفع مشکلات پاکبانان شهرداری بوشهر همه تلاش خود را به کار گرفته و تلاش حقوق آنها در سریع‌ترین زمان پرداخت شود.

وی به گرمای بالای هوای استان بوشهر و گرمازدگی پاکبانان بوشهری اشاره کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم و پیگیری داریم تأخیر و تعللی برای جمع آوری پسماندهای خانگی در سطح شهر بوشهر اتفاق افتد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر تصریح کرد: شرکت‌های مشغول به کار در شهر موظف به پرداخت به موقع حقوق و مزایای پاکبانان هستند و این سازمان نظارت ویژه مستمر و دقیق جهت اجرای این مهم را بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اولین گام عملیاتی برای تحقق این شرایط برداشته شده است و حقوق و مزایای عزیزان به روز پرداخت گردیده است. در صورتی که در سال‌های گذشته با دو الی سه ماه تأخیر پرداخت می‌شد.

گرشاسبی ادامه داد: در این راستا، اولین حقوق پاکبانان با پیمانکار جدید، بر اساس حقوق اعلام شده توسط وزارت کار قبل از پرداختی حقوق کارکنان شهرداری انجام و بنا داریم این وضعیت را در ماه‌های آینده نیز ادامه دهیم.

وی افزود: برخی افراد معدود دنبال تحریک پاکبانان با دلایل واهی هستند که تاکنون از طرف جامعه زحمتکش پاکبانان شهرداری مورد توجه قرار نگرفته‌اند و مجموعه شهرداری که وظیفه خدمات رسانی مطلوب را به شهروندان عزیز بوشهری را سر لوحه کار و وظایف خود می‌داند و با کمک خداوند و حمایت همشهریان عزیز با قدرت ادامه خواهد داد.

گرشاسبی اضافه کرد: تنگناها و مشکلات قشر پاکبان را به خوبی درک می‌کنیم و به دنبال این هستیم که با استفاده از مجاری قانونی زمینه‌ای ایجاد شود که بتوانیم امکانات مناسب بیشتری در اختیار این افراد زحمتکش و بی ادعا قرار دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر