جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۷۸۰
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

فکرشهر:  امام جمعه کنگان گفت: باتوجه به شرایط خاص شهرستان و شدت شیوع ویروس کرونا مردم ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از امکانات فراهم شده در خصوص تزریق واکسن اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام محمود محمودی روز دوشنبه پس از تزریق واکسن در گفت وگو با ایرنا افزود: با شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور از جمله استان بوشهر و شهرستان کنگان و شرایط دشوار و نگران کننده بیمارستان و مراکز درمانی از مردم درخواست دارم بر مبنای اعلام گروه‌های سنی و دیگر آیتم های اعلام شده نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی از وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان کنگان، حجم بالای مبتلایان به ویروس کرونا و نبود امکان پذیرش بیماران مبتلا به کرونا از سوی بیمارستان امام خمینی (ره) بدلیل نداشتن تخت و دیگر امکانات درمانی اظهار نگرانی کرد.

وی ادامه داد: از مردم عاجزانه تقاضا دارم مسائل بهداشتی، دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا و فاصله اجتماعی را رعایت تا مانع ابتلا و شیوع این ویروس منحوس شوند.

محمودی گفت: طغیان مجدد ویروس کرونا حاصل عادی انگاری و بی‌احتیاطی، استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن مسائل بهداشتی است.

وی گفت: امروز راه قدرشناسی از قشر خدوم و جهادگر مدافعان سلامت رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی است.

امام جمعه کنگان در خصوص کمبود مکان برای تزریق و درمان بیماران کرونایی افزود: همان‌گونه که به مسئولان حوزه بهداشت و درمان اعلام کردم ، مصلای کنگان آماده همکاری با ستاد مقابله با کرونا شهرستان کنگان است.

محمودی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به تاسی از سیره و خط مشی بدون مسامحه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بر اساس منطق عقلانی حاکم بر شرع مقدس و به تبعیت از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و ستاد ملی مقابله با کرونا ، صیانت از سلامتی مردم را همواره مقدم دانستیم.  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر