دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت:انقلاب اسلامی ایران مربوط به قشر و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم است به همین دلیل برنامه های مربوط به جشن پیروزی انقلاب با همراهی مردم و مسوولان طراحی و تدوین شده است.به گزارش فکرشهر از ایرنا، نصرالله شفیعی روز شنبه درآستانه آغاز دهه مبارک فجر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای مقابله با دسیسه های دشمنان علیه انقلاب، تبیین اهداف و ارزشهای انقلاب و بیان واقعیت ها و ظلم طاغوت به نسل جوان است.
کد خبر: ۹۳۷۹
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت:انقلاب اسلامی ایران مربوط به قشر و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم است به همین دلیل برنامه های مربوط به جشن پیروزی انقلاب با همراهی مردم و مسوولان طراحی و تدوین شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، نصرالله شفیعی روز شنبه درآستانه آغاز دهه مبارک فجر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای مقابله با دسیسه های دشمنان علیه انقلاب، تبیین اهداف و ارزشهای انقلاب و بیان واقعیت ها و ظلم طاغوت به نسل جوان است.

وی یادآورشد: امسال در تمامی مناطق شهری ، روستایی و جامعه عشایری استان بوشهر برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد:باتوجه به اینکه کارکنان و مدیران دستگاههای اجرایی نیز جزیی از بدنه مردمی هستند باید با آذین بندی محل فعالیت خود برنامه های دهه فجر را پوشش دهند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و با حضور حماسی خود در برنامه های مربوط به دهه فجر دسیسه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

شفیعی افزود: هرچند مردم استان بوشهردر پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشته اند اما این مهم به درستی ثبت و ضبط نشده که اصحاب رسانه باید با مستند سازی این نقش آفرینی برای ثبت در تاریخ تلاش کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت:هرچند همه ایام دهه فجر مهم است اما تبلور همراهی مردم باید در راهپیمایی 22 بهمن بعنوان رفراندوم ملت ایران به منصه ظهور برسد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم باعث استحکام و اقتدار نظام در مقابل توطئه های دشمن می شود ادامه داد: حضور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن می تواند ادامه فعالیتهای مسوولان نظام برای حفظ انقلاب اسلامی باشد.

شفیعی گفت: انقلابی که مردم پشتوانه آن باشند هیچگاه شکسته نمی شود و استحکام انقلاب اسلامی نیز به دلیل حضور مردمی ولایتمدار است.

وی یادآور شد: 22بهمن سمبل همبستگی، وحدت و یکپارچگی همه اقشار است .

شفیعی با تاکید بر سردادن شعار الله اکبر در شب 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران با ندای الله اکبر شکل گرفت و پیروز شد و امروز هرچه داریم از این شعار مهم است به همین دلیل باید مردم با شور و شوق بیشتری امسال این شعار را در شب پیروزی انقلاب اسلامی سردهند.

وی تاکید کرد: شعار کلیدی الله اکبر هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود.

شفیعی گفت: نواختن زنگ انقلاب، آغاز آیین های دهه فجر با سخنرانی حجت الاسلام موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران، ایستگاه نقاشی غنچه های فجر، معرفی انقلاب با نقاشی و شعر، برگزاری نمایشگاههای مختلف، شب شعر و خاطره، مسابقات ورزشی و قرآنی ، افتتاح پروژه های عمرانی و جنگ های شادی از جمله برنامه های ویژه دهه فجر در استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر